Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Vem är det som brukar dricka Trocadero ofta? Såg nyss ett inlägg om att det kommit en Trocamust
(Tycker själv inte om just Trocadero men…)
Förstörelse av 2 goda drycker
Trocamust? Låter skumt! Måste googla …
Grattis! Hoppas ridskolan är bra!Så glad! Efter tjat, Mail och sms, verkar det som att jag kan få börja på Ridskolan ! (Men jag ropar inte hej ännu).
Visst, jag måste betala för en hel termin, och kan inte rida sålänge jag använder kryckor, men det är det såååå värt! Det finns ju massvis med fler terminer! Åh, vad jag har längtat!
Jakob Hellman
Förstörelse av 2 goda drycker
Betala för hel termin?Så glad! Efter tjat, Mail och sms, verkar det som att jag kan få börja på Ridskolan ! (Men jag ropar inte hej ännu).
Visst, jag måste betala för en hel termin, och kan inte rida sålänge jag använder kryckor, men det är det såååå värt! Det finns ju massvis med fler terminer! Åh, vad jag har längtat!
Bosse har sin dreamispåse ståendes på rumsbordet, då kan jag ge han några när vovvarna får sina kex. Han väntar så tålmodigt på sin tur och säger försynt mjau i bästa fall. Han är inte på eller i möbler. Just nu ligger han på en hundpuff (vilket innebär att en hund får ligga på mattan )Nu har jag gömt den längst in ovanpå det nya kylskåpet. Det ska hon förbaske mig inte komma åt.
Jag gör vad som helst. Bara jag kommer in. Har stått i kö i över 2 år. Och jag saknar hästarna massvis!Betala för hel termin?
Är det bara jag dom inte kan lägga in smiles?
Jag hoppas också! Jag är så glad om jag bara får umgås med hästar!Grattis! Hoppas ridskolan är bra!