Vad gör vi CLXI

Status
Stängd för vidare inlägg.
Haltat hela dagen på jobbet och överkompenserat höger knä och rygg ..

Köpte linda nu ikväll kom hem linda låret , vilken skillnad att gå . Visst nu är knä och rygg helt slut men har rört på mig hela dagen och polerat en bil med . Lite hål i huvudet men det gick
 
Så glad! Efter tjat, Mail och sms, verkar det som att jag kan få börja på Ridskolan 😍! (Men jag ropar inte hej ännu).
Visst, jag måste betala för en hel termin, och kan inte rida sålänge jag använder kryckor, men det är det såååå värt! Det finns ju massvis med fler terminer! Åh, vad jag har längtat! ❤️
 
Jakob Hellman
 

Bifogade filer

  • 20220901_191050.webp
    20220901_191050.webp
    83,7 KB · Visningar: 6
Så glad! Efter tjat, Mail och sms, verkar det som att jag kan få börja på Ridskolan 😍! (Men jag ropar inte hej ännu).
Visst, jag måste betala för en hel termin, och kan inte rida sålänge jag använder kryckor, men det är det såååå värt! Det finns ju massvis med fler terminer! Åh, vad jag har längtat! ❤️
Betala för hel termin?

Är det bara jag dom inte kan lägga in smiles?
 
Nu har jag gömt den längst in ovanpå det nya kylskåpet. Det ska hon förbaske mig inte komma åt.
Bosse har sin dreamispåse ståendes på rumsbordet, då kan jag ge han några när vovvarna får sina kex. Han väntar så tålmodigt på sin tur och säger försynt mjau i bästa fall. Han är inte på eller i möbler. Just nu ligger han på en hundpuff :love: (vilket innebär att en hund får ligga på mattan ;))

Bosse säger att han kan ha lektioner för henne i kattbeteende (med vissa inslag av hund, men det har hon ju redan) :angel::heart
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Fritid Jag är tydligen en fästingmagnet av oöverträffade mått. I onsdags var jag i skogen och plockade svamp. Iklädd höga lundhagskängor...
Svar
6
· Visningar
521
Senast: Grazing
·
Fritid Jag fick semester i torsdags och har haft ganska fullt upp med att umgås med vänner och fixa i trädgården och med stugan. I dag ska...
2
Svar
30
· Visningar
1 121
Senast: escodobe
·
Kropp & Själ Jag blev stucken av två getingar (jordgetingar?) igårkväll för lite mer än 24 timmar sedan, när jag pysslade i trädgården och råkade...
Svar
16
· Visningar
699
Senast: ptr
·
Hemmet Funderar på en skaftdammsugare. Främst till mattor, speciellt om någon månad när sonen börjat krypa. Vi har bara två mattor, så det...
Svar
4
· Visningar
281
Senast: sthu
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp