R
Raderad medlem 68338
Vet inte riktigt vad vår väger nu men precis fyllda 5 månader och vägde 1,8 kg för en dryg månad sen. Vad är din för katt?
Denna mkt gängliga och faktiskt ganska stora väger typ 2 kilo
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Vet inte riktigt vad vår väger nu men precis fyllda 5 månader och vägde 1,8 kg för en dryg månad sen. Vad är din för katt?
Det är inte lätt, vissa är ju nitiska. Ser det ju på mitt jobb, de vill att man tar det per telefon eller chatten. Jag delar inte deras uppfattning. Har patienten vänt sig via 1177 måste man se det som en kanal det också. Alla gillar inte telefon, alla gillar inte chatt osv.Okej då kanske jag var för diffus ändå. Även om jag tyckte jag förklarade mitt besvär plus vad jag tidigare gjort och fått för hjälp samt vad som funkade eller inte.
Kanske får fråga när jag ringer om jag vågar ringa öht. Har telefonfobi och den är värre när jag måste ringa under arbetstid, när jag dessutom måste göra det under arbetstid när det är skitstressigt blir det kaos i skallen.
Jag tryckte play och ena hunden började skälla.Ungdomliga grannen dansade just in till denna Alltså galning
(Hon ville låna vin)
Alltså jag har aldrig träffat denna individ mer än genom dina foton men jag blir helt lycklig varje gång det kommer en ny bild, han är ju bara personlighet upphöjt till 100 000. . Om han har en fanclub så vill jag genast gå med i den. (avslöja inte min secret cat-crush för Ebba katt, hon är såklart också en fantastisk personlighet! Men denna blick. Denna pose. Denna på en gång helt galna och samtidigt ultranobla utstrålning. Magnifikt sa jag.)
Visste inte att magsjuka kan göra en hes ...
Hur många som helst enligt min man. Han käkar lätt ett paket som fredagsmys istället för chips. Men bara om de kostar under 80 kronor så just nu går han runt och gnäller.Hur många kräftor kunde man käka i veckan nu igen innan man tangerade riskbruk?
Visa bifogad fil 98959