Skönt det i alla fall!Det gick bra, men gjorde ont. Nu är det bättre, bara molar lite.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Skönt det i alla fall!Det gick bra, men gjorde ont. Nu är det bättre, bara molar lite.
Gjorde samma sak idag, hade en hel del mjölk som hade gått ut i datum men inte var dålig. Ingen av oss dricker mjölk så onödigt och bara kasta bort denSteker pannkakor.
Vet inte riktigt vad vår väger nu men precis fyllda 5 månader och vägde 1,8 kg för en dryg månad sen. Vad är din för katt?Min lilla kattungen väger nästa 3 kg det kommer nog bli en stor katt, för den är inte fet
Det är en huskatt på fyra månaderVet inte riktigt vad vår väger nu men precis fyllda 5 månader och vägde 1,8 kg för en dryg månad sen. Vad är din för katt?
Vilken bjässe, huskatt- ingen större ras inkorsad tro? Eller så är det bara en gigant hehe! Vår är stor (inte fet) men han är bondkatt/norskskogkatt/maine coon så han lär bli stor! Han har inte raskatternas längre päls eller tofsar på öronen men stora öron och långa benDet är en huskatt på fyra månader
Ingen aning vad det kan vara för raser, ser ut som en ganska vanlig huskatt. Men får se vad veterinären säger nästa månad ang hull, dags att kastrera katterna då. den ser slimmad ut och de leker mycket. Den mindre av syskonen vägde 2.1kg.Vilken bjässe, huskatt- ingen större ras inkorsad tro? Eller så är det bara en gigant hehe! Vår är stor (inte fet) men han är bondkatt/norskskogkatt/maine coon så han lär bli stor! Han har inte raskatternas längre päls eller tofsar på öronen men stora öron och långa ben
Jag tänker att man ibland får ta sig tid att ringa trots att man jobbar, men samtidigt ska det kunna gå att meddela via 1177 att man behöver en tid till någon. Om man förklarar varför, vad man gjort och om det hjälpt/ inte hjälpt och hur länge osv så tänker jag att antingen kan en sköterska svara att "det här behöver du ingen tid till, ta hand om ditt bekymmer så här" eller så svarar sköterskan "jag har bokat in dig till en sköterska" eller så svarar läkaren"så här kan du göra åt det, testa det först" eller så får man en tid.Ja och alla kan inte ringa 8-17, de flesta jobbar ju då.
Hade fattat om det var något komplicerat och de behövde prata med en för att kunna hjälpa på bästa sätt, men detta är inte särskilt komplicerat alls.
Okej . Börjar snart vara dags att kastrera vår med .Ingen aning vad det kan vara för raser, ser ut som en ganska vanlig huskatt. Men får se vad veterinären säger nästa månad ang hull, dags att kastrera katterna då. den ser slimmad ut och de leker mycket. Den mindre av syskonen vägde 2.1kg.
Vi har en hona och en hane, helsyskon så vill inte ha någon olyckaOkej . Börjar snart vara dags att kastrera vår med .
Okej då kanske jag var för diffus ändå. Även om jag tyckte jag förklarade mitt besvär plus vad jag tidigare gjort och fått för hjälp samt vad som funkade eller inte.Jag tänker att man ibland får ta sig tid att ringa trots att man jobbar, men samtidigt ska det kunna gå att meddela via 1177 att man behöver en tid till någon. Om man förklarar varför, vad man gjort och om det hjälpt/ inte hjälpt och hur länge osv så tänker jag att antingen kan en sköterska svara att "det här behöver du ingen tid till, ta hand om ditt bekymmer så här" eller så svarar sköterskan "jag har bokat in dig till en sköterska" eller så svarar läkaren"så här kan du göra åt det, testa det först" eller så får man en tid.
Faktum är att det faktiskt fungerar, men det krävs ändå av patienten att inte bara skriva "jag har ont i en tå, jag vill att en läkare tittar på den för att se om den är bruten", då blir man nog hänvisad till att ringa.
Jag själv hör av mig via 1177 till min vc pga syn- och hörselskada, mycket enklare så en att tjafsa med telefonsystem och sköterskor jag har svårt att höra. Så jag vet att det fungerar.