det är en lätt sak att byta då.Är det elektrisk golvvärme så brukar det sitta en glassäkring inne i värmereglaget (alltså innan "proppen". Kan vara värt att kolla först där.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
det är en lätt sak att byta då.Är det elektrisk golvvärme så brukar det sitta en glassäkring inne i värmereglaget (alltså innan "proppen". Kan vara värt att kolla först där.
Jag fick precis höra om en väns pappa som tog med ett berg av kräftor till sjukan för att fira sin frus (förhoppningsvis) framgångsrika canceroperation. Spansktalande. Typ: nu när du inte har kvar någon kräfta på insidan får du några att stoppa dit.Nu har jag köpt en massa cancerframkallande kräftor! Ska köra kräftskiva med mig själv ikväll
Det är rätt lyxigt (särskilt idag när hon tog med egen framåtbjudning )Håller med, inte alls avis på att du får rida gulingen så där
Dessutom, kul att jag känner igen hästöron men inte människor
Jag tycker att det var roligt! Vet man att mottagaren har samma typ av humor så är det ju rätt, annars hade det nog kanske varit lite känsligt lägeJag fick precis höra om en väns pappa som tog med ett berg av kräftor till sjukan för att fira sin frus (förhoppningsvis) framgångsrika canceroperation. Spansktalande. Typ: nu när du inte har kvar någon kräfta på insidan får du några att stoppa dit.
Högst oklar humor.
De svarar så på mitt jobb med, jag försöker lobba för att få bort det.... Jag blir vansinnig varje gång jag blir bemött sådär. Hade jag velat ringa hade jag ju gjort det.....Jag bokade tid på vc via 1177. Fick svar nu att jag ska ringa? Varför har de då överhuvudtaget en bokning online om man måste ringa? Jag blir så trött
Ja och alla kan inte ringa 8-17, de flesta jobbar ju då.De svarar så på mitt jobb med, jag försöker lobba för att få bort det.... Jag blir vansinnig varje gång jag blir bemött sådär. Hade jag velat ringa hade jag ju gjort det.....
Våra fick ny sand i lådan i morse och min kattunge ställde sig och grävde i kattsanden så att det stänkte i hela köket bara för att det var roligtLivet med den lilla älskade kattungen är ju lite mera fartfyllt än med älskade och saknade katten ❤. Bara börja plocka blomblad och dammsuga upp jorden innan den är utspridd i hela köket....
#kattungeriverhusetlikabrasombarntyp