Vad gör vi CLXI

Status
Stängd för vidare inlägg.
Nu har jag köpt en massa cancerframkallande kräftor! Ska köra kräftskiva med mig själv ikväll 😆
Jag fick precis höra om en väns pappa som tog med ett berg av kräftor till sjukan för att fira sin frus (förhoppningsvis) framgångsrika canceroperation. Spansktalande. Typ: nu när du inte har kvar någon kräfta på insidan får du några att stoppa dit. O_o

Högst oklar humor.
 
Köpte ost med hemleverans. Fick fel ost. Oätlig typ hushållsost. Orkar fan ej.
Kostade 100 spänn men känner ingen som käkar hushållsost. Kanske kan ge till råttorna. Eller just fan målet är ju att de ej flyttar tillbaka 😅

Mailade leverantören att de kan hämta sin ost. Inget svar, men går ner och målar och ställer ut osten i trapphuset och hoppas att detta ej gör att råttorna återflyttar
 
Jag fick precis höra om en väns pappa som tog med ett berg av kräftor till sjukan för att fira sin frus (förhoppningsvis) framgångsrika canceroperation. Spansktalande. Typ: nu när du inte har kvar någon kräfta på insidan får du några att stoppa dit. O_o

Högst oklar humor.
Jag tycker att det var roligt! :D Vet man att mottagaren har samma typ av humor så är det ju rätt, annars hade det nog kanske varit lite känsligt läge :D

Har jobbat, märks att semestern är över, huuuur mycket som helst i 1177 i dag att hantera. Nytt arbetssätt, men jag märkte inte av det, kommer göra det först i morgon när jag är på plats. Några sjuka på jobbet också, och en kollega som känner sig krasslig så nu drar det väl igång på riktigt med massor av sjukdomar. Bokade i helgen covidvaccination dos 4 till den 6 september, på jobbet uppmanades vid på planeringsdagen att inte alla skulle vaccinera oss samma dag, ifall vi blev sjuka.... Smart tänkt ;)

Har ätit resterna av salladen och varit ute med hunden och ska i väg och handla också samt på ett möte. Middag i kväll har jag inte kommit på ännu, senare fråga, orkar inte nu. Huvudet värker i dag igen :( Lagom till magknipen gick över, glömmer ibland bort att mejeriprodukter inte är min mages bästa vän så den här salladen kanske inte var perfekt för magen.... MEN GOD!!!! Så ett tips alltså!
 
De svarar så på mitt jobb med, jag försöker lobba för att få bort det.... Jag blir vansinnig varje gång jag blir bemött sådär. Hade jag velat ringa hade jag ju gjort det.....
Ja och alla kan inte ringa 8-17, de flesta jobbar ju då. :meh:
Hade fattat om det var något komplicerat och de behövde prata med en för att kunna hjälpa på bästa sätt, men detta är inte särskilt komplicerat alls.
 
Har gett mig själv en helt ledig och slapp dag. Sambo åkte till DK idag och hundarna och jag har bara chillat och varit i skogen.
Nu har jag burit in nypon och ska försöka göra nyponsoppa för första gången. Fanns ingen i affären igår och jag är sugen. 😅
F52D818D-DF3D-4CD5-9D90-3E0CE8658AA0.webp
 
Livet med den lilla älskade kattungen är ju lite mera fartfyllt än med älskade och saknade katten 😄❤. Bara börja plocka blomblad och dammsuga upp jorden innan den är utspridd i hela köket....
#kattungeriverhusetlikabrasombarntyp
Våra 🐈 fick ny sand i lådan i morse och min kattunge ställde sig och grävde i kattsanden så att det stänkte i hela köket :meh: bara för att det var roligt :meh:
 
Sitter i soffan, fortfarande galet trött efter igår. Försöker motivera mig att göra något vettigt men är mest seg. Idag har jag i alla fall städat (pyttelite) och fått iväg ett mail som behövde skickas. Usch, jag har så mycket annat att fixa med men noll energi.
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Fritid Jag är tydligen en fästingmagnet av oöverträffade mått. I onsdags var jag i skogen och plockade svamp. Iklädd höga lundhagskängor...
Svar
6
· Visningar
521
Senast: Grazing
·
Fritid Jag fick semester i torsdags och har haft ganska fullt upp med att umgås med vänner och fixa i trädgården och med stugan. I dag ska...
2
Svar
30
· Visningar
1 120
Senast: escodobe
·
Kropp & Själ Jag blev stucken av två getingar (jordgetingar?) igårkväll för lite mer än 24 timmar sedan, när jag pysslade i trädgården och råkade...
Svar
16
· Visningar
695
Senast: ptr
·
Hemmet Funderar på en skaftdammsugare. Främst till mattor, speciellt om någon månad när sonen börjat krypa. Vi har bara två mattor, så det...
Svar
4
· Visningar
281
Senast: sthu
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

  • Kimblehook
  • Dressyrsnack 17
  • Födda -21

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp