Vad gör vi CLXI

Status
Stängd för vidare inlägg.
Ja idag verkar det som mer än mig redan är måndagströtta :D

Jag hade NOLL motivation till att dra ändan ur sängen idag. Fick fösa upp hundarna så jag kunde bädda innan jag åkte. Startade dessutom sent idag.

Kommer flexa ut lite tid idag och faktiskt åka till stallet för lite egenvård. Känner att det behövs och kan lika gärna göra det nu när det är fint väder :)
 
Det ar en rod dag i UK, sa jag sitter och fnular pa en packlista for min semester nasta vecka

Vi ska bila 2 veckor runt i kroatien och slovenien - har ni nagra smarta bra att ha grejer att packa?
Tanker t.ex. en kylvaska och nagra matlador, sa att vi kan ta med egen mat mellan vara boenden och pa utflyktsdagar osv

Har buke nagra smarta tips?
 
0A89FBBC-B618-4276-A6F1-45CA33E737C3.webp


Jamen alltså :love:
 
Det ar en rod dag i UK, sa jag sitter och fnular pa en packlista for min semester nasta vecka

Vi ska bila 2 veckor runt i kroatien och slovenien - har ni nagra smarta bra att ha grejer att packa?
Tanker t.ex. en kylvaska och nagra matlador, sa att vi kan ta med egen mat mellan vara boenden och pa utflyktsdagar osv

Har buke nagra smarta tips?
Hyr ni bil eller åker ni över med egen? Min spontana tanke är säkerhetsgrejer i bilen; filtar, varselvästar, första förband etc :)
 
Hyr ni bil eller åker ni över med egen? Min spontana tanke är säkerhetsgrejer i bilen; filtar, varselvästar, första förband etc :)

Hyr bil, sa raknar med att det som behovs till bilen incl. raddningsservice ar ordnat, vi har dartillover extra forsakring
Forsta hjalpen lada kommer tas med!

Dartill kommer vi att bo i olika lagenheter, sa vi behover inte campinggrejer osv, utan behover bara fornodenheter for dagsutflykter och 3-5 timmars korning
 
Livet känns motigt. Trivs inte med arbetsuppgifterna på nya jobbet, men trivs med lönen och arbetstiderna.
Det var mycket roligare och intressantare på gamla jobbet, även om vissa dagar var riktigt stressiga. Däremot var ju lönen alldeles för låg.
Vet inte riktigt hur jag ska göra.
Känner mig dessutom nedstämd och har nog gjort en längre tid. Funderar på om det är dags att testa medicinering, men vet inte om det är rätt väg. Mycket tankar så här en måndag.
 
Efter sedvanligt strul har jag nu röntgat, tagit prover osv. På lungröntgen reagerades det på min blåslagna kropp. Jag ba ”jo jag föll i en trappa”. Såg lätt tveksamhet inför detta 😆 Tur att det är kavajväder idag 😆
 
Sitter och har lunch. Verkar va lugnt idag. Har två hämtningar kvar.
Samtidigt längtar jag tills jag kommer hem. Har äntligen haft råd att köpa en bildskärm till min dator, så jag kan använda den nya datorn (sparade ihop till en lite vassare och bättre skärm). Ska bli så kul att äntligen börja använda den.

Den gamla datorn har knappt plats kvar på C-disken så blir skönt att slippa den sega saken. 😅
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Fritid Jag är tydligen en fästingmagnet av oöverträffade mått. I onsdags var jag i skogen och plockade svamp. Iklädd höga lundhagskängor...
Svar
6
· Visningar
521
Senast: Grazing
·
Fritid Jag fick semester i torsdags och har haft ganska fullt upp med att umgås med vänner och fixa i trädgården och med stugan. I dag ska...
2
Svar
30
· Visningar
1 120
Senast: escodobe
·
Kropp & Själ Jag blev stucken av två getingar (jordgetingar?) igårkväll för lite mer än 24 timmar sedan, när jag pysslade i trädgården och råkade...
Svar
16
· Visningar
695
Senast: ptr
·
Hemmet Funderar på en skaftdammsugare. Främst till mattor, speciellt om någon månad när sonen börjat krypa. Vi har bara två mattor, så det...
Svar
4
· Visningar
281
Senast: sthu
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Uppdateringstråd 30
  • Guldfasanerna
  • Valp 2024

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp