Skicka hit!!Åskar för fullt och regnar hos oss! Lyckas alltid välja rätt väder när jag ska träna
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Skicka hit!!Åskar för fullt och regnar hos oss! Lyckas alltid välja rätt väder när jag ska träna
En mojito till dig medDet är verkligen helt hopplöst. Jag hade lika gärna kunnat vara ledig den här veckan som att sitta och stirra på datorn med tom blick. Jag har fått nästan noll saker gjorda.
Man skulle inte äta mer än 6 som snitt i veckan var ”högt”. Så om man inte har kräftor på sin veckomatsedel är det lugna puckar.Inga Vätternkräftor va?! Har ju tydligen uppdagats att de har högt cancerframkallande ämne så sambon som är GALEN i kräftor blev lite bestört....
Ja, det utlovades mycket regn i början av veckan men det har minskat för varje dag och nu är viner på 0,5 mm i morgon. Fortfarande 16 mm på lördag men det tror jag när jag ser det.
Potatisodlingen vill ha massa regn Snart dags att skörda och plocka 500 kg potatis ungefärMen du fick regn! Avis!
Jo det vet jag. Sambon äter ju allra minst ett halvkilo vid samma tillfälle och ibland ett par gånger under en vecka. Katterna har ju fått smaka lite de med så får tänka till lite...Man skulle inte äta mer än 6 som snitt i veckan var ”högt”. Så om man inte har kräftor på sin veckomatsedel är det lugna puckar.
Inga Vätternkräftor va?! Har ju tydligen uppdagats att de har högt cancerframkallande ämne så sambon som är GALEN i kräftor blev lite bestört....
Ok, jag tänkte mest att väldigt många äter kräftor en enda dag om året och då kan man ju äta 312 stycken från Vättern och ändå inte ackumulera mer än gränsvärdet. Fast man riskerar nog att må väldigt dåligt ändå om man äter den mängden samma kväll! Eller vecka för den delen…Jo det vet jag. Sambon äter ju allra minst ett halvkilo vid samma tillfälle och ibland ett par gånger under en vecka. Katterna har ju fått smaka lite de med så får tänka till lite...
Så sant; finns ju skräp både här och där! (Sambon hälsar att han inte alls är avis.... ).Med tanke på mina krämpor så är det nog lite sak samma om jag käkar några signalkräftor hit eller dit oavsett var de är fiskade Är ju som att säga till ngn som skjuter heroin att det är onyttigt med glass.
De var fantastiskt goda!
Absolut, håller med tänket därOk, jag tänkte mest att väldigt många äter kräftor en enda dag om året och då kan man ju äta 312 stycken från Vättern och ändå inte ackumulera mer än gränsvärdet. Fast man riskerar nog att må väldigt dåligt ändå om man äter den mängden samma kväll! Eller vecka för den delen…
Här säger klart.se att vi ska får 15-20 mm IMORGON. SMHI säger samma, men först på lördag. Intressant..... Förmodligen blir det ingenting ALLS...I morgon påstods det - tidigare i veckan - att vi skulle få mer än 30 millimeter här. Men nu är det nere på 6,9. Ändå något. Men det hade behövts mer än 30 mm, och nu är hela tiodygnsprognosen begränsad till ca 10.
Mycket tandbesvär just nu vad det verkar! Och det är inte jul och knäckperiod ens!Fasiken, har fått en tandvärk utan dess like. Vill undvika att åka in till akuttandvården under jourtid så får se om jag står ut tills imorgon. Det är tanden som ska rotfyllas men den har inte gjort ont innan alls och tandis som behandlade mig då sa att han fått bort alla rötter. Uppenbarligen inte.