Ska dit i morgon på Petter, Miss Li och UgglaSitter i botaniska och lyssnar på Veronica Maggio!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Ska dit i morgon på Petter, Miss Li och UgglaSitter i botaniska och lyssnar på Veronica Maggio!
Jag tycker att den är skitsvår att få upp ÄVEN om pilarna är exakt mitt emot varandra…va fan är problemet liksom? De gamla burkarna var bättreså lång tid kan det ju inte ta att vrida pilen i rätt läge?
Nej men det är krångliga och minsta lilla det inte ligger på rätt plats så får man inte upp skiten! Inte den ända som har bekymmer med dem sedan det bytte burkar.så lång tid kan det ju inte ta att vrida pilen i rätt läge?
Jodå men inte jättemycket.@Krålus åskar det hos dig?
Precis det gamla burkarna var bra!Jag tycker att den är skitsvår att få upp ÄVEN om pilarna är exakt mitt emot varandra…va fan är problemet liksom? De gamla burkarna var bättre
Älskar gud-tårtan! Tack
Tack!@Hoarfrost även från mig stort grattis
Inga Vätternkräftor va?! Har ju tydligen uppdagats att de har högt cancerframkallande ämne så sambon som är GALEN i kräftor blev lite bestört....Kräftor har levererats till min dörr! Bubblet är på kylning och jag vädrar korsdrag genom trapphuset.
Hade hoppats på att de skulle ta sig från dig över hjälmaren till mig men det seglade förbi. Kanske @MayGrace fick lite av det.Jodå men inte jättemycket.