Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag sätter inte tillbaka locken ordentligtHatar burkarna till både levaxin och Liotyronin. Äter båda och det är likadana burkar. Får bända upp dem varenda gång
Jag sätter inte tillbaka locken ordentligt
Man känner sig levande efter en sån nära döden upplevelse!A har varit hos tandläkaren och jag undrar om det var något mer än bedövning i sprutan hon fick för hon är helt speedad och bara pladdrar!
Hatar burkarna till både levaxin och Liotyronin. Äter båda och det är likadana burkar. Får bända upp dem varenda gång
Vad surt!Skulle åkt till brorsan över helgen men nu har äldsta barnet feber och är allmänt risig. Har inte så stor lust att bli sjuk. Hade jag vetat detta hade jag kunnat hänga med grannarna till skärgården över helgen. Riktigt typiskt.
Måste handla mat för helgen nu helt plötsligt. Extremt varmt ute vet ej om jag orkar gå ut men funderar på att beställa kräftor med hemleverans
Jo men när man har bråttom så får man bända upp dem #alltidpåsprångDu måste ju sätta pilen på rätt ställe. Funkar det inte då? Mvh våldade också upp burkarna innan jag insåg detta
Jo men när man har bråttom så får man bända upp dem #alltidpåsprång