Vad gör vi CLX

• Tjatter
  • Trådstartare Trådstartare Modest
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 2 005
  • Visningar Visningar 72 066
Status
Stängd för vidare inlägg.
Skulle åkt till brorsan över helgen men nu har äldsta barnet feber och är allmänt risig. Har inte så stor lust att bli sjuk. Hade jag vetat detta hade jag kunnat hänga med grannarna till skärgården över helgen. Riktigt typiskt.

Måste handla mat för helgen nu helt plötsligt. Extremt varmt ute vet ej om jag orkar gå ut men funderar på att beställa kräftor med hemleverans

Skulle åkt till brorsan över helgen men nu har äldsta barnet feber och är allmänt risig. Har inte så stor lust att bli sjuk. Hade jag vetat detta hade jag kunnat hänga med grannarna till skärgården över helgen. Riktigt typiskt.

Måste handla mat för helgen nu helt plötsligt. Extremt varmt ute vet ej om jag orkar gå ut men funderar på att beställa kräftor med hemleverans
Vad surt!

I vanliga fall hade kräftor framkallat jordens dreggelcravings. Men har idag börjat med ny medicin med biverkning minskad matlust. Kände mest 🤷‍♀️. Jag är chockad!
Kanske kan plocka fram alla fina, numer för små kläder om några månader. 🥳

STORT grattis på din dag @Hoarfrost!

maxresdefault.jpg

Och eftersom du är Gud också ;) :D

572a16f3790132dada762ea1571e2bda.png

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Har ni någon smålustig grej som ni brukar göra, som ni trodde ni var ganska ensam om, men som det senare visat sig att är något som... 2 3 4
Svar
63
· Visningar
4 190
Tjatter Har ni någon/några traditioner ni vill göra på födelsedagen? 2 3
Svar
50
· Visningar
1 309
Senast: Mineur
·
Kultur Jag försöker köpa biljetter till bob hund i Köpenhamn. Biljetterna började säljas i dag klockan 10 men de hann bara precis öppna sedan...
Svar
2
· Visningar
296
Senast: fejko
·
  • Låst
Tjatter Jag sitter och jobbar. Oklart vad katten gör men det är något som låter... hon var iaf ute tidigare idag. Edit: Tydligen dödar hon en... 99 100 101
Svar
2 001
· Visningar
64 869
Senast: tanten
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka