Vad gör vi CLX

Status
Stängd för vidare inlägg.
Det ryktas om att Boris Johnson med familj kommer att flytta till mitt kvarter.

jag vet inte om han kommer att få ett så jättevarmt välkommnande...
 

Bifogade filer

  • Screenshot_20220818-105102_WhatsApp.webp
    Screenshot_20220818-105102_WhatsApp.webp
    25,8 KB · Visningar: 111
Hemma från läkare. HbA1c på 19 fastande :crazy: så nu ska det sluta mixtras med insulin och vikt. Justerade även levaxinet eftersom jag ligger högt. Så nu ska det bli fyra dagar med 50g och tre med 75, istället för tvärtom. Suck jag kommer aldrig komma ihåg det.

Levaxin har fö de värsta barn (och jag) säkra burkarna. Först får jag inte upp locket utan måste bända och knöla med en kniv. Redan där kommer första, shit nu ligger tabletterna över hela golvet. Sedan vill jag inte stänga igen locket igen för då får jag inte upp det och sedan blir det, det andra shit, nu ligger tabletterna över hela golvet. Så de får stå öppna eller med locket löst ovanpå. Vilket resulterar i 3. Shit nu stötte jag till burken, katten vandrade runt på hyllan där jag har medicinen (vid datorn) och tabletterna ligger över golvet.
 
Info till mig själv och alla andra med eventuell anosmi: 30% vinäger luktar så jävla starkt att till och med du kommer hålla på att avlida om du för för dig att spreja det över båda badrummen.

Därmed är det inte smart att spreja det överallt för rengöring en timme innan ett midags party börjar när du inte fått igång maten på spisen ordentligt än 😂 man kan åka på akut rengöring snabbare än man tänkte för att få bort lukten.

Chokladblommorna funkar dock fint på lingon/choklad tårtan 🥳
 
Hemma från läkare. HbA1c på 19 fastande :crazy: så nu ska det sluta mixtras med insulin och vikt. Justerade även levaxinet eftersom jag ligger högt. Så nu ska det bli fyra dagar med 50g och tre med 75, istället för tvärtom. Suck jag kommer aldrig komma ihåg det.

Levaxin har fö de värsta barn (och jag) säkra burkarna. Först får jag inte upp locket utan måste bända och knöla med en kniv. Redan där kommer första, shit nu ligger tabletterna över hela golvet. Sedan vill jag inte stänga igen locket igen för då får jag inte upp det och sedan blir det, det andra shit, nu ligger tabletterna över hela golvet. Så de får stå öppna eller med locket löst ovanpå. Vilket resulterar i 3. Shit nu stötte jag till burken, katten vandrade runt på hyllan där jag har medicinen (vid datorn) och tabletterna ligger över golvet.
Jag har satt på locken från vitaminburkar på mina Levaxin-burkar, då går de mycket enklare att öppna :)
 
Skulle äntligen ha sovmorgon i morse och hade tagit min hund och lagt mig i andra sovrummet när sambon snarkade inatt. Vaknar 06:00 av att sambos hund kastar sig upp i mitt ansikte.
Hon brukar inte vara med i skallen så tidigt. Det är som att gå ut med någon där kroppen rör sig ngt men hjärnan sover. Mitt i hennes sömniga hasande mötte de en rådjurshind med tvilling-kid några meter bort på tomten.
Tydligen var det fasansfullt när varken storasyster eller matte var med. Hon drog som en avlöning, rusade in, upp för trappen och mosade sig in i rummet vi var i och upp i mitt nylle. 😂
Tur att hon är så söt.. :cautious:
Och att de här är så söta! 😍
44071856-F03C-4607-B31E-143ADCD6F8D4.webp
 
Hemma från läkare. HbA1c på 19 fastande :crazy: så nu ska det sluta mixtras med insulin och vikt. Justerade även levaxinet eftersom jag ligger högt. Så nu ska det bli fyra dagar med 50g och tre med 75, istället för tvärtom. Suck jag kommer aldrig komma ihåg det.

Levaxin har fö de värsta barn (och jag) säkra burkarna. Först får jag inte upp locket utan måste bända och knöla med en kniv. Redan där kommer första, shit nu ligger tabletterna över hela golvet. Sedan vill jag inte stänga igen locket igen för då får jag inte upp det och sedan blir det, det andra shit, nu ligger tabletterna över hela golvet. Så de får stå öppna eller med locket löst ovanpå. Vilket resulterar i 3. Shit nu stötte jag till burken, katten vandrade runt på hyllan där jag har medicinen (vid datorn) och tabletterna ligger över golvet.
Hatar burkarna till både levaxin och Liotyronin. Äter båda och det är likadana burkar. Får bända upp dem varenda gång 🤨
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Svar
2 032
· Visningar
117 165
Senast: Marita73
·
Gnägg I mina efterforskningar till min bok ramlade jag på den här filmen från 1929 från armens rid- och körskola. Kanske finns det fler här...
Svar
9
· Visningar
1 158
Tjatter Jag har beställt ett mjukisdjur som kallas kärleksuttern. Det är alltså ett mjukisdjur för vuxna som sover dåligt. Den har flera...
2
Svar
22
· Visningar
2 753
Senast: Zinfernia
·
Tjatter Frost idag... men kisse skulle prompt ut direkt på morgonen ändå. Hon måste ju patrullera ägorna!
69 70 71
Svar
1 401
· Visningar
39 245
Senast: Sel
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp