Började dagen i gymmet även idag Lite trött och seg idag, typiskt torsdag. Blir nog en skrittur i skogen på lunchen med shettisen på släp och efter jobb och skola är det ridskola. Får ta en promenad med hundarna ikväll efter det
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag har satt på locken från vitaminburkar på mina Levaxin-burkar, då går de mycket enklare att öppnaHemma från läkare. HbA1c på 19 fastande så nu ska det sluta mixtras med insulin och vikt. Justerade även levaxinet eftersom jag ligger högt. Så nu ska det bli fyra dagar med 50g och tre med 75, istället för tvärtom. Suck jag kommer aldrig komma ihåg det.
Levaxin har fö de värsta barn (och jag) säkra burkarna. Först får jag inte upp locket utan måste bända och knöla med en kniv. Redan där kommer första, shit nu ligger tabletterna över hela golvet. Sedan vill jag inte stänga igen locket igen för då får jag inte upp det och sedan blir det, det andra shit, nu ligger tabletterna över hela golvet. Så de får stå öppna eller med locket löst ovanpå. Vilket resulterar i 3. Shit nu stötte jag till burken, katten vandrade runt på hyllan där jag har medicinen (vid datorn) och tabletterna ligger över golvet.
Stockholmstrakten går också bra, jag smälter bort.Flytta till Småland. Här ser jag ingen ände på värmen
Hatar burkarna till både levaxin och Liotyronin. Äter båda och det är likadana burkar. Får bända upp dem varenda gångHemma från läkare. HbA1c på 19 fastande så nu ska det sluta mixtras med insulin och vikt. Justerade även levaxinet eftersom jag ligger högt. Så nu ska det bli fyra dagar med 50g och tre med 75, istället för tvärtom. Suck jag kommer aldrig komma ihåg det.
Levaxin har fö de värsta barn (och jag) säkra burkarna. Först får jag inte upp locket utan måste bända och knöla med en kniv. Redan där kommer första, shit nu ligger tabletterna över hela golvet. Sedan vill jag inte stänga igen locket igen för då får jag inte upp det och sedan blir det, det andra shit, nu ligger tabletterna över hela golvet. Så de får stå öppna eller med locket löst ovanpå. Vilket resulterar i 3. Shit nu stötte jag till burken, katten vandrade runt på hyllan där jag har medicinen (vid datorn) och tabletterna ligger över golvet.