Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Yrslig och spyfärdig pga nacke som lagt av. Två nattskift kvar så det får bli pannben, värktabletter och koffeindricka.
Edit: Lite magkatarr också och en misstänkt svampinfektion också, för att göra det hela ännu lite roligare.
Jag äter ju immunsänkade och har fått medel mot svamp. Trodde det var i munnen, men det är tydligen mot svamp i kroppenYrslig och spyfärdig pga nacke som lagt av. Två nattskift kvar så det får bli pannben, värktabletter och koffeindricka.
Edit: Lite magkatarr också och en misstänkt svampinfektion också, för att göra det hela ännu lite roligare.
Jag äter ju immunsänkade och har fått medel mot svamp. Trodde det var i munnen, men det är tydligen mot svamp i kroppen
Svamp i fiffi? Det kan fungera med naturell yoghurt isåfall (inte att äta utan ha i fiffi alltså).
Skaffat partner?Ligger i sängen med min älskade. Dags att sov i morgon så reser vi
Nope. Jag få stå på egna ben tills vidareSkaffat partner?
Utan att konsultera dejtingtråden?
Stackare!Fått besked att mina lungor är sämre på några olika sätt (more is always more eller vad det heter ) och något annat knas som grädde på moset. Skönt med en förklaring till varför jag mår som en påse nötter, men jag tycker verkligen det kunde räcka nu.
Tänker härmed oproportionerligt mycket på chokladglass.