Vad gör vi CLX

Status
Stängd för vidare inlägg.
Yrslig och spyfärdig pga nacke som lagt av. Två nattskift kvar så det får bli pannben, värktabletter och koffeindricka.

Edit: Lite magkatarr också och en misstänkt svampinfektion också, för att göra det hela ännu lite roligare.

giphy.gif
 
Har rensat, städat och stylat lägenheten inför visning i tre dagar. Någon som kan gissa hur jobbigt det är när lägenheten ser ut som ett tältläger/Leos Lekland som utgångspunkt, det är 100 grader i lägenheten och ungen får tänder samtidigt och vägrar släppa famnen? Råkade dessutom välta vasen över bordsduken när vi precis var klara så fick sitta och FÖNA den i värmen :arghh: Kände att mitt humör var på kritisk nivå just då.

Nu har vi i varje fall tagit oss till stugan, tagit en dusch, maken lagat vodkapasta med Riesling till. Barnet precis somnat. Alla glada.
 
Åh gud. Ångest. Valpens uppfödare (i USA) skickade ett paket till mig med något värdefullt som hon tyckte att jag skulle ha. Vet inte vad, men förstod att det var något unikt hon hittat hemma i gömmorna.

Nu står paketet som utdelat i min brevlåda. Inte en chans att det skulle få plats i en brevlåda. Jag var dessutom hemma under tiden det skulle ha levererats och hörde inte någon plinga på eller liknande.

Nu säger kundservice att jag ska avvakta och kolla om det dyker upp hos ombud. Själv planerar jag att imorgon prata med min chef som har direktkontakt med chefen på Postnords kontor här i kommunen... Kanske kan min chef den vägen hjälpa mig....
 
Rimligt att jag börjat uttrycka mig som en … jurist! 😆 Min bror ba ”öh va”? :rofl:

Har fått ngn skum energi och grottar även ner mig i Brf-ens stadgar.
Sålde också min fasad-tavla som jag svettats över senaste dagarna.
I övrigt har jag inte orkat röra mig från schäslongen idag och är en svettpöl
 
Sitter på stranden med en termos varm choklad och väntar på att min surfande make ska komma upp ur vattnet. Börjar dock bli lite kyligt så snart får jag nog förflytta mig in till puben istället - han hade i alla fall vett att välja en strand där det finns en pub :D
 
Jag är ganska jättetrött på bihåleinflammation och huvudvärken som kommer av det. Det finns ingen värre huvudvärk. Just nu klarar jag bara att sitta rakt upp och titta rakt fram. Rör jag huvudet bara lite gör det så ont att jag nästan kräks.
Det måste släppa nu, jag är trött och vill sova :arghh:
 
Fått besked att mina lungor är sämre på några olika sätt (more is always more eller vad det heter :down:) och något annat knas som grädde på moset. Skönt med en förklaring till varför jag mår som en påse nötter, men jag tycker verkligen det kunde räcka nu.

Tänker härmed oproportionerligt mycket på chokladglass.
Stackare! :(
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Svar
2 032
· Visningar
117 158
Senast: Marita73
·
Gnägg I mina efterforskningar till min bok ramlade jag på den här filmen från 1929 från armens rid- och körskola. Kanske finns det fler här...
Svar
9
· Visningar
1 158
Tjatter Jag har beställt ett mjukisdjur som kallas kärleksuttern. Det är alltså ett mjukisdjur för vuxna som sover dåligt. Den har flera...
2
Svar
22
· Visningar
2 753
Senast: Zinfernia
·
Tjatter Frost idag... men kisse skulle prompt ut direkt på morgonen ändå. Hon måste ju patrullera ägorna!
68 69 70
Svar
1 382
· Visningar
38 668
Senast: MJLee
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Uppdateringstråd 30
  • Kattbilder #9
  • Tråden för spår

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp