Jag har mest svartSvart sommarklämming? Näe?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag har mest svartSvart sommarklämming? Näe?
dysterkvistJag har mest svart
Igår gick jag runt och sjöng jullåtar, kändes passande i mitten på majKan inte sluta nynna på ”det börjar likna kärlek banne mig”
Jag tog både en svart (med gröna blommor) och en blå för jag kunde inte väljaHar hittat en bra sommarklänning som jag troligen tänker köpa. Frågan är mest, ska jag köra safe och ta den i svart (som jag gillar på kläder generellt) eller vara lite vågad och ta den i en blåmönstrad version?
Själv är man Pittsburgh-fanSååå trött, man ska inte titta på playoffs på västkusten - däckade mitt i matchen. De börjar klockan tio deras tid, fyra på morgonen i Sverige. Nu är första rundan iaf avklarad så det är inte lika många lag och matcher. Hejar på Avs och Panthers och hoppas på final mellan de två.
Jag tog ett vanligt recept (iofs mjölk- och äggfritt) och ersatte vanliga (soja)mjölken med vaniljmjölk, sen lade jag till lite vaniljsocker. Nästa gång kommer jag lägga till lite mer sötma och kanske några droppar vaniljessens i matfettet. Tror också att det kan funka riktigt bra för amerikanska pannkakor, eventuellt med citronsmak som komplement till vaniljenDet där lät väldigt gott! Har du recept?
Min svarta är helt svart, så troligen inte har fortfarande inte bestämt hur jag ska göra...Jag tog både en svart (med gröna blommor) och en blå för jag kunde inte välja
Undrar om det är samma klänning
Tvi!Vakthavande befäl gjorde en konstig rockad så det är klibbigt och noll syre som gäller
Kan inte bestämma mig för om du är tidig eller senIgår gick jag runt och sjöng jullåtar, kändes passande i mitten på maj
Kan inte sluta nynna på ”det börjar likna kärlek banne mig”