Dricker vin och tittar på masked singer. Skönt och lagom avslappnat. Inser dock att jag inte vet något om kändisar är clueless på de flesta ledtrådar men vad gör det.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
När ska Mamma Mu kläckas?Håller på att bli galen känner jag Allt ska krångla just nu. För tillfället är det Mamma mu kameran som slår ifrån stup i kvarten, var där och fixa den innan jag släppt in dem för kvällen. Hinner bara hem så har den slagit ifrån igen Skicka ut den mycket host tekniska Pappan som kommer ringa om en stund och ha spunk.
Ja du säg det Idag vagga hon in i sakta mak .. Inte alls på humör Och den damen känner jag ju innan och utan efter 11 år.När ska Mamma Mu kläckas?
Jag ställde vattenkokaren på spisen och drog på plattan tidigare i veckan. Mycket nöjd att jag upptäckte det innan plattan blivit varm.Om jag just ställde in vattenkokaren i kylskåpet? Japp!
Märks att jag sov dåligt i natt, och att det är fredag Ska göra en stark kopp kaffe och köra ett sista jobbrace nu, jag har en ynka artikel att skriva klart, men sen får det banne mig bli en lång power nap! Ikväll grillkväll i goda vänners lag
Jag är verkligen helt hopplös på människor generellt, att de är obskyra kändisar hjälper inte. Har aldrig sett programmet själv men skulle solklart vara hopplös på att gissa - jag insåg inte ens att det var grannen som bor ovanför som nyss börjat som ny supervisor på jobbet. Istället inledde jag smidigt: "Någon nämnde att du är granne med mig. Var bor du någonstans?"Dricker vin och tittar på masked singer. Skönt och lagom avslappnat. Inser dock att jag inte vet något om kändisar är clueless på de flesta ledtrådar men vad gör det.
Det är underbart där! Bor inte så långt därifrån