Vad gör vi? CI *101

Status
Stängd för vidare inlägg.
Jag är trött. I morse var jag till psykologen och sen åkte jag till stallet. När jag kom hem tog jag mig en titt i mina bikupor och fick lite panik och handlingsförlamning. Vad förväntas jag göra med dem nu liksom? De bygger och grejar i en rasande fart. Det tycks finnas en del honung men jag har ingen slunga och kan nog inte låna någon heller.

Nu känner jag mest för att sova faktiskt men tror inte att det är en bra idé.

Nyss hemkommen från jobbet.
Sista gången jag åkte hem därifrån. Nu är jag arbetslös. Igen.

Aldrig hade jag väl trott att jag skulle vara 60 och arbetslös. Blä.

Deltagarna hade sommaravslutning inför 4 veckors uppehåll. Jag har ätit sambosa, gryta och injera så magen stod i fyra hörn. Plus oräkneligt antal sorters kakor.

Efter det bjöd jobbet på lunch. Dt blev lite jobbigt. Men den delikata räksalladen gick ner. ;)

Sitter och väntar på take-out (kinamat) :) ! Något vi väldigt sällan äter, men det känns som ett bra sätt att fira semesterstart :banana:!!
Och det var mycket gott :) ! Tre små rätter, samt banan och glass (tur jag inte hade långt hem ;) ). Härligt när maten är så fräsch och nylagad att den lagas färdig och läggs i lådorna PRECIS vid den tiden man ska hämta. Jag beställde till 15:45 och kom 5 minuter för tidigt. Då var maten inte klar.

Nyss hemkommen från jobbet.
Sista gången jag åkte hem därifrån. Nu är jag arbetslös. Igen.

Aldrig hade jag väl trott att jag skulle vara 60 och arbetslös. Blä.

Fan @tanten, hade jag bara haft något rimligt jobb att erbjuda så hade jag anställt dig omedelbums! Det borde andra arbetsgivare också göra om de inte är helt utan vett och intelligens.

Getingsticket blev tack och lov inte så allvarligt. Sist jag blev stucken svullnade hela låret upp och jag fick åka till sjukan och få medicin. Det här är bara en lokal grej. Jätteskönt!
Kommer väl inte kunna gå så mkt på någon dag till. Men det känns lugnt iaf. Ska inte iväg och jobba eller annat och egna hästen kan mysa i gräshage några dagar.
Sambon är ivägskickad för att köpa glass och rosé-vin till mig. Tänkte ligga på altanen och kräva vin, grillat lamm och glass ikväll.

Sitter och väntar på sambon som skulle varit hemma för två timmar sen. Vi ska till Malmö idag och äta på restaurang och sova på hotell och imorgon ska sambon på vapenprovning han fått i födelsedagspresent av mig. Mysdag.

Tråkiga är bara att han är sen från jobb, bordet är bokat till 20 och vi har ca 1,25 ner dit. Han är inte hemma ön och ska hinna duscha och så med. Han får allt skynda nu.

32186

Vi sitter ute och myser medan jag väntar på maten :p

Är ensam hemma, bara jag, katter och övriga zooet. Päronen och Lady åkte ut till landet.
Så jag har tagit en promenad till Apoteket och hämtat ut min Apodos. På vägen hem så plockade jag maskrosblad och kvistar till landisarna. De fick städat idag.
:d
Sedan vb och pumpracet i alla 5 kar
Fick hem julmust från Matsmart igår, så den sitter jag och smuttar på

Tittar på engelska antikrundan och just nu visar de en man som har med sig en hel bunt jättegamla smycken. Ett av dem från 1670-1700 (:eek: !!). Värderaren pratar och pratar om de olika smyckena och man kan se hur mannen tänker: "yada, yada, yada, bla, bla, bla, BLA!!" MEN VAD ÄR DE VÄRDA?????? :rofl:

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

• Låst
Övr. Hund Jag har problem med min hund. Att flytta hit var det bästa beslutet för mig, men från att vara relativt okomplicerad, om en husky kan...
20 21 22
Svar
425
· Visningar
34 268
Senast: Snurrfian
·
Kropp & Själ Hej! Vänder mig hit då jag vet att många här brukar kunna se bra lösningar på olika problem. Jag har insett att jag lider av stress...
2
Svar
26
· Visningar
2 414
Senast: Tassa
·
Skola & Jobb Jag avundas människor som bara "vet" vad de ska göra i resten av livet från stunden de lämnat gymnasiet. När jag själv slutade gymnasiet...
Svar
6
· Visningar
2 416
Senast: Wonna
·
Gravid - 1år Detta blir ett skamfyllt inlägg med förmodligen bland det mest provocerande (har googlat och sett andra stackare be om hjälp o sen bli...
4 5 6
Svar
110
· Visningar
24 142
Senast: cirkus
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar