Vad gör vi? CI *101

Status
Stängd för vidare inlägg.
Jag har funderat på det, jag själv mådde lika dåligt i hennes ålder och har alltid blött stora mängder. För mig blev det bättre efter jag fick barn, men jag tycker inte att man ska behöva vänta på det. Nu har väl ungdomsmottagningen stängt över sommaren misstänker jag, men man kanske kan boka en tid till hösten.
Min mamma hade också det så när hon var tonåring, men hon hade även chokladcystor på 80-talet = hon har odiagnostiserad endometrios. Men det förstod man inte då.

Annars kan man boka tid hos gynekolog. Vad jag vet så har ungdomsmottagningen bara barnmorskor.

Min mamma hade också det så när hon var tonåring, men hon hade även chokladcystor på 80-talet = hon har odiagnostiserad endometrios. Men det förstod man inte då.

Annars kan man boka tid hos gynekolog. Vad jag vet så har ungdomsmottagningen bara barnmorskor.
Aha, jag tänkte mest att hon är så pass ung att det var bäst att gå genom ungdomsmottagningen, men självklart är det bättre att få direkt via gynekolog! Fast med det här landstinget så vill de väl att man ska träffa minst tre andra som inte kan hjälpa till med problemet men som man måste träffa för att komma vidare. :meh:

Aha, jag tänkte mest att hon är så pass ung att det var bäst att gå genom ungdomsmottagningen, men självklart är det bättre att få direkt via gynekolog! Fast med det här landstinget så vill de väl att man ska träffa minst tre andra som inte kan hjälpa till med problemet men som man måste träffa för att komma vidare. :meh:
Det finns privata gynekologer som inte kräver remiss :) Capio har bland annat.

Försöker (ärligt) att jobba, men tingen konspirerar mot mig. Skulle ta ett enkelt ärende där systemet har fuckat upp allt så inget stämde, så det lämnade jag till måndag när jag förhoppningsvis har piggare hjärnceller. Tog nästa, där uppgifterna stämde, men nu kan jag inte skriva ut breven som ska skickas för skrivarserver är offline..

Tror högre makter försöker få mig att gå tidigt :idea::angel:

Slarvade ihop en chokladkaka med grädde och jordgubbar och lade absolut Noll möda på att den skulle bli snygg :D

65639563_2886278298056284_8808459762061541376_n.jpg

Blev således en "yummie mess" av det hela :laugh: :d

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

• Låst
Övr. Hund Jag har problem med min hund. Att flytta hit var det bästa beslutet för mig, men från att vara relativt okomplicerad, om en husky kan...
20 21 22
Svar
425
· Visningar
34 274
Senast: Snurrfian
·
Kropp & Själ Hej! Vänder mig hit då jag vet att många här brukar kunna se bra lösningar på olika problem. Jag har insett att jag lider av stress...
2
Svar
26
· Visningar
2 414
Senast: Tassa
·
Skola & Jobb Jag avundas människor som bara "vet" vad de ska göra i resten av livet från stunden de lämnat gymnasiet. När jag själv slutade gymnasiet...
Svar
6
· Visningar
2 416
Senast: Wonna
·
Gravid - 1år Detta blir ett skamfyllt inlägg med förmodligen bland det mest provocerande (har googlat och sett andra stackare be om hjälp o sen bli...
4 5 6
Svar
110
· Visningar
24 142
Senast: cirkus
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

• Valet i USA
  • Vad gör vi? Del CCIV
  • Random bildtråd med text V