R
Raderad medlem 68338
"Ja, då får du stå väääldigt stilla.. "
noterbart är att folket alltså går in på ytan EFTER att varningsskyltar lagts ut.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
"Ja, då får du stå väääldigt stilla.. "
noterbart är att folket alltså går in på ytan EFTER att varningsskyltar lagts ut.
Förbannat dålig stilSå då har man genomgått årets förstahjälpen kurs.
Den gick bra.
förutom att en gjorde sig lustig hur svårt ett moment var för mig för att jag är fet.
<HATAR ATT VARA FET>
Varför möter man så ofta någon som gör sig lustig över det?
Jag har andra kvalitéer än att vara fet.
gått många första hjälpen många gånger.Förbannat dålig stil
Denna person var kanske avundsjuk för att du var bättre än den personen. Oavsett vilket
Avundsjuk! Jag har bett om sömnmedel flera gånger hos läkaren men jag får inget utskrivet. Istället fått föreläsningar om att inte sova på dagen och bla bla bla.Fick Atarax utskrivet av läkaren igår pga den dåliga sömnen de senaste veckorna. Sov som en klubbad säl inatt! Tagit två nu och känner redan hur ögonen börjar klippa
Är egentligen extremt försiktig och återhållsam med mediciner men denna vågade till och med jag testa.
Vad tråkig.Avundsjuk! Jag har bett om sömnmedel flera gånger hos läkaren men jag får inget utskrivet. Istället fått föreläsningar om att inte sova på dagen och bla bla bla.
Ni ser ut att ha så mysigt! Jag är avundsjuk på den fina lilla tomten!Sitter ute med Skägget och ett glas rött och lyssnar på visor. Fiskmåsarna försöker övverrösta min spotify. Vem fan uppfann fiskmåsar?
Visa bifogad fil 32144
Inget nytt om kissen?Sitter ute med Skägget och ett glas rött och lyssnar på visor. Fiskmåsarna försöker övverrösta min spotify. Vem fan uppfann fiskmåsar?
Visa bifogad fil 32144
Nån med riktigt sjuk humor!Vem fan uppfann fiskmåsar?
Inget nytt om kissen?
Då ska du tänka såhär. vad är den människan avundsjuk? för att du har former på kroppen..Hellre former än att se ut som en planka ( min svärmor och särbo har sagt detta här till mig säker 100ggr)Så då har man genomgått årets förstahjälpen kurs.
Den gick bra.
förutom att en gjorde sig lustig hur svårt ett moment var för mig för att jag är fet.
<HATAR ATT VARA FET>
Varför möter man så ofta någon som gör sig lustig över det?
Jag har andra kvalitéer än att vara fet.
Nån med riktigt sjuk humor!
Ni ser ut att ha så mysigt! Jag är avundsjuk på den fina lilla tomten!