Vad gör vi? CI *101

Status
Stängd för vidare inlägg.
Vovven i hemmet hamnade i min säng ikväll (där hon inte brukar få vara) och min katt (som brukar vara den som sover i mitt rum och ibland i sängen) blev visst KRÄNGT :mad:
Hon gick ut ur sovrummet till slut och tänkte att om hunden är där så får hon väl ta det andra sovrummet där hunden brukar vara :idea:
Men nähä, hunden togs in dit och katten gick surt ned till köket och såg KRÄNGT ut i mörkret :o fick bära upp henne och jag tror att jag får lova vackert att hunden aldrig ska få vara i HENNES sovrum (aka mitt sovrum) mera. Det blev ju alldeles på tok och ingen ordning och reda 😾

Kvällen är ju magisk. Jag vägrar gå och lägga mig!
Fyllde på lite till i glaset och bytte spellista. Skägget snarkar :D

32159

Vovven i hemmet hamnade i min säng ikväll (där hon inte brukar få vara) och min katt (som brukar vara den som sover i mitt rum och ibland i sängen) blev visst KRÄNGT :mad:
Hon gick ut ur sovrummet till slut och tänkte att om hunden är där så får hon väl ta det andra sovrummet där hunden brukar vara :idea:
Men nähä, hunden togs in dit och katten gick surt ned till köket och såg KRÄNGT ut i mörkret :o fick bära upp henne och jag tror att jag får lova vackert att hunden aldrig ska få vara i HENNES sovrum (aka mitt sovrum) mera. Det blev ju alldeles på tok och ingen ordning och reda 😾
Rapport: Katten verkar ha förlåtit oförorätten och lagt sig i fotändan på min säng igen :D:love:

Jag beeeehöööver verkligen en bredare säng hemma i stan, det känns obegripligt hur jag klarar mig med en vanlig smal säng med den här lite bredare sängen :love: Det blir ju trångt ändå ibland när katten får för sig att breda ut sig :laugh:

Sitter på dotterns rum och lyssnar på när hon sover. ❤ Lite brutalt uppvaknande av att hon skriker på hjälp. Hela rummet snurrade för henne och när vi kom ner till henne svimmade hon i mina armar. När hon vaknade till igen fick vi henne i säng, i med Alvedon och Ipren och bäddat ner med täcke och filt eftersom hon frös. Men hon ville inte vara själv.
Kombination av mens, feber och trötthet är min gissning, men alltid lite läskigt när någon svimmar. Jag ska nog försöka få iväg henne till ungdomsmottagningen, hon har det jättejobbigt vid mens och det finns ju hjälp att få. Som det är nu ligger hon en eller två dagar när den startar.
Rätt ledsen för hennes skull, hon skulle ut med kompisar ikväll egentligen men det blir nog inget av med det.

Sitter på dotterns rum och lyssnar på när hon sover. ❤ Lite brutalt uppvaknande av att hon skriker på hjälp. Hela rummet snurrade för henne och när vi kom ner till henne svimmade hon i mina armar. När hon vaknade till igen fick vi henne i säng, i med Alvedon och Ipren och bäddat ner med täcke och filt eftersom hon frös. Men hon ville inte vara själv.
Kombination av mens, feber och trötthet är min gissning, men alltid lite läskigt när någon svimmar. Jag ska nog försöka få iväg henne till ungdomsmottagningen, hon har det jättejobbigt vid mens och det finns ju hjälp att få. Som det är nu ligger hon en eller två dagar när den startar.
Rätt ledsen för hennes skull, hon skulle ut med kompisar ikväll egentligen men det blir nog inget av med det.
Det är verkligen inte normalt att bli så dålig. Jag hade det lika illa och fick i vuxen ålder diagnosen endometrios.

Det är verkligen inte normalt att bli så dålig. Jag hade det lika illa och fick i vuxen ålder diagnosen endometrios.
Jag har funderat på det, jag själv mådde lika dåligt i hennes ålder och har alltid blött stora mängder. För mig blev det bättre efter jag fick barn, men jag tycker inte att man ska behöva vänta på det. Nu har väl ungdomsmottagningen stängt över sommaren misstänker jag, men man kanske kan boka en tid till hösten.

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

• Låst
Övr. Hund Jag har problem med min hund. Att flytta hit var det bästa beslutet för mig, men från att vara relativt okomplicerad, om en husky kan...
20 21 22
Svar
425
· Visningar
34 274
Senast: Snurrfian
·
Kropp & Själ Hej! Vänder mig hit då jag vet att många här brukar kunna se bra lösningar på olika problem. Jag har insett att jag lider av stress...
2
Svar
26
· Visningar
2 414
Senast: Tassa
·
Skola & Jobb Jag avundas människor som bara "vet" vad de ska göra i resten av livet från stunden de lämnat gymnasiet. När jag själv slutade gymnasiet...
Svar
6
· Visningar
2 416
Senast: Wonna
·
Gravid - 1år Detta blir ett skamfyllt inlägg med förmodligen bland det mest provocerande (har googlat och sett andra stackare be om hjälp o sen bli...
4 5 6
Svar
110
· Visningar
24 142
Senast: cirkus
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Äldre hund ändrat beteende
  • Akvarietråden V