På väg hem nu från Trosa
Ätit gott - wallenbergare
Vilken restaurang åt ni på?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
På väg hem nu från Trosa
Ätit gott - wallenbergare
Ni har förskotssemester?Poop.
Eftersom jag sagt upp mig så får jag välja mellan mindre semester eller hälften av semestern obetald.
Ja.Ni har förskotssemester?
Avkomans gamla ponny gick bredbent och ivrigt skvättande när ungkillarna gick i hagen bredvid ridbanan.Tog en kort rast från jobbet och gick ut för att flytta islandshästarna från gräshagen. Minishettisen (som går i hårt nerbetad hage medan de andra går på gräs) strävar med att flirta med grabbarna och brunsta åt dom när dom kommer tillbaka in till henne. Dom tycker däremot hon är skitlöjlig (tack och lov) och blir griniga på henne. Hon ger dock inte upp så lätt
Ska ner till apoteket och spela lite Wizards Unite på vägen. Man kanske skulle ta vägen förbi systemet..?
Med en quick-fix-övning får jag bara bort typ 10% av de här attackerna. Regelbundenhet (för att förebygga) har jag svårt att lyckas med. Vårdsamordnaren föreslog faktiskt yoga för mig när vi pratade sist. Men jag har ju svårt med att komma till skott med det regelbundet. Hon skulle ta upp det med arbetsterapeuten som jag ska träffa.Du kan inte yoga dig ur det? Kom ihåg att du kan hantera sånt här och stoppa det.
Jag fick theralen, funkar super för mig.
Det är okej då det hunnit gå över.Hur är det nu?
Klassiker. Utspelar sig efter stängning. Larmskyltar utplacerade med stor text: STOP
Jag: ”den här ytan kommer alldeles snart bli larmad”.
Kund: ”jaha men jag kan stå kvar här va?”
"Ja, då får du stå väääldigt stilla.. "Klassiker. Utspelar sig efter stängning. Larmskyltar utplacerade med stor text: STOP
Jag: ”den här ytan kommer alldeles snart bli larmad”.
Kund: ”jaha men jag kan stå kvar här va?”