Snurrfian
Moderator
Tur jag ska sova nu, jag höll på att börja googla på vad festivalklocka var.Jag har visst lovat bort mig på att "festivalkocka" 5 kvällar på raken i juli
Lär bli galet intensiva och långa 5 pass
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Tur jag ska sova nu, jag höll på att börja googla på vad festivalklocka var.Jag har visst lovat bort mig på att "festivalkocka" 5 kvällar på raken i juli
Lär bli galet intensiva och långa 5 pass
Åk själv. Eller med en kompis.
Kan ni inte vara "bortresta"?Dilemma, sambon och jag är bjudna på ett mindre bröllopp i morgon. Det är en av ägarna till resturangen han jobbar i som ska gifta sig. Vigseln är för dom tror det blir lättare att skaffa visum och få mannen att stanna i Australien
Dom älskar nog varandra också.
Grejen är att denna chef har betett sig riktigt riktigt illa mot de som jobbar på resturangen senaste 2 månaderna, så illa att 2 personer slutat och ett par andra funderar på det samt några vill men kan inte pga hållhakar som visum.
Min sambo har träffat hennes man 1-2 ggr och jag har aldrig träffat honom. Bruden är jag bekant med men har inte träffat henne på över 6 månader då jag inte hänger på resturangen längre pga dåliga stämningen där. Hon ringde mig en dag för att fråga om visumet (samma som jag och min sambo gått igenom) and that's it.
Sen kom en inbjudan på mailen.
Nu vill sambon inte gå på brölloppet
Jag tänker att han kommer få det jobbigt på jobbet efteråt om vi INTE går. Men ärligt talat vill jag inte heller.
Känns så fejk plus att hon behandlar folk så illa både på jobbet och viss del privat (fast jag jobbar inte ens där)
Jaha, svärfar kommer idag. Han skulle höra av dig innan han åker och vara framme ca 11. Han har fortfarande inte hört av sig och det tar 1,5-2 h att köra hit. Inte för att det spelar någon roll egentligen men jag blir irriterad..
Ring och fråga? ”Hej, jag ville bara kolla om 11 gäller, så fixar jag kaffe” sen svär man lite när man lagt på
I wish... hon har min sambo på schema att jobba till kl 13.00 i morgon och vigseln är kl 15.00Kan ni inte vara "bortresta"?
- akut reslustI wish... hon har min sambo på schema att jobba till kl 13.00 i morgon och vigseln är kl 15.00
- akut reslust
Ring och kolla? Han kanske har kört, men glömde kanske att ringa innan?Jaha, svärfar kommer idag. Han skulle höra av dig innan han åker och vara framme ca 11. Han har fortfarande inte hört av sig och det tar 1,5-2 h att köra hit. Inte för att det spelar någon roll egentligen men jag blir irriterad..