Vad gör vi? CI *101

Status
Stängd för vidare inlägg.
Men vad är det för fel på människan! Fattar hen inte att det är jävligt störande.

Nä tror inte riktigt att alla skruvar sitter där de ska! Hon brassar alltså absolut högsta volym möjligt med förstärkare mitt i stan i lägenhet där fler bor. Iofs är nog många ute/på landet idag. Men lät ju dåna. Dock har hon ju gått med på att sänka till tolerabel nivå när jag klagat. Nu vet hon att jag inte är hemma och får feeling 😅

Nä tror inte riktigt att alla skruvar sitter där de ska! Hon brassar alltså absolut högsta volym möjligt med förstärkare mitt i stan i lägenhet där fler bor. Iofs är nog många ute/på landet idag. Men lät ju dåna. Dock har hon ju gått med på att sänka till tolerabel nivå när jag klagat. Nu vet hon att jag inte är hemma och får feeling 😅
Hon borde fatta att det är flera i huset än du.
Får man misstänka att hon kanske inte blir så långvarig? Du lär ju inte vara den enda som klagar.

Hon behöver bo i ett hus lååååångt ute på landet, och långt ifrån närmsta granne. Det där är inte okej beteende när man bor i lägenhet!

Hon borde fatta att det är flera i huset än du.
Får man misstänka att hon kanske inte blir så långvarig? Du lär ju inte vara den enda som klagar.

Hon har BR ;) Ungdomens ömma moder har laxat upp tre millar för en etta åt sin godartade (😅🕺) avkomma.

I gamla hus går det värsta ljudet rakt ner (alltså till mig ;) ) men när hon pressar på såhär högt dånar det ju i hela trapphuset. Dock svårt att veta hur mkt som går in i lägenheterna från trapphuset

Första parkett i Parksnäckan nu. Blir nog full satt ikväll. Kön går ända till Svandammen
20190629_181834.webp

Hon har BR ;) Ungdomens ömma moder har laxat upp tre millar för en etta åt sin godartade (😅🕺) avkomma.

I gamla hus går det värsta ljudet rakt ner (alltså till mig ;) ) men när hon pressar på såhär högt dånar det ju i hela trapphuset. Dock svårt att veta hur mkt som går in i lägenheterna från trapphuset
Fast man får ju inte störa grannarna mer bara för man bor i BR.

Har precis staplat ca 2 kubik ved. Upptäckte att det är en dold talang jag har :D sambon började men allt började luta framåt så jag fick ta över på heltid så fick han tömma släpet och köra veden till mig istället. Tydligen har uppväxten med vedpanna gett resultat. Min mamma hade varit stolt!

32236

Jag har då staplat det till höger. Det till vänster har sambon staplat efter att vi fällde ett träd för några veckor sen.. det välter nog snart.

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

• Låst
Övr. Hund Jag har problem med min hund. Att flytta hit var det bästa beslutet för mig, men från att vara relativt okomplicerad, om en husky kan...
20 21 22
Svar
425
· Visningar
34 266
Senast: Snurrfian
·
Kropp & Själ Hej! Vänder mig hit då jag vet att många här brukar kunna se bra lösningar på olika problem. Jag har insett att jag lider av stress...
2
Svar
26
· Visningar
2 414
Senast: Tassa
·
Skola & Jobb Jag avundas människor som bara "vet" vad de ska göra i resten av livet från stunden de lämnat gymnasiet. När jag själv slutade gymnasiet...
Svar
6
· Visningar
2 416
Senast: Wonna
·
Gravid - 1år Detta blir ett skamfyllt inlägg med förmodligen bland det mest provocerande (har googlat och sett andra stackare be om hjälp o sen bli...
4 5 6
Svar
110
· Visningar
24 142
Senast: cirkus
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar