Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
För varmt för vinterkläder och springa runt med trimmer och gräsklippare iaf.Jesus Christ! Det är för varmt.
För varmt för vinterkläder och springa runt med trimmer och gräsklippare iaf.
Men vad är det för fel på människan! Fattar hen inte att det är jävligt störande.Jag är inte hemma. Grannen skickar en bild på volym-mätaren på sin förstärkare. Kan bara hoppas att INGEN i huset är hemma
Jag var i stånd att ringa störningsjouren vid en tredjedels volym
Men vad är det för fel på människan! Fattar hen inte att det är jävligt störande.
Hon borde fatta att det är flera i huset än du.Nä tror inte riktigt att alla skruvar sitter där de ska! Hon brassar alltså absolut högsta volym möjligt med förstärkare mitt i stan i lägenhet där fler bor. Iofs är nog många ute/på landet idag. Men lät ju dåna. Dock har hon ju gått med på att sänka till tolerabel nivå när jag klagat. Nu vet hon att jag inte är hemma och får feeling
Hon behöver bo i ett hus lååååångt ute på landet, och långt ifrån närmsta granne. Det där är inte okej beteende när man bor i lägenhet!Nä tror inte riktigt att alla skruvar sitter där de ska! Hon brassar alltså absolut högsta volym möjligt med förstärkare mitt i stan i lägenhet där fler bor. Iofs är nog många ute/på landet idag. Men lät ju dåna. Dock har hon ju gått med på att sänka till tolerabel nivå när jag klagat. Nu vet hon att jag inte är hemma och får feeling
Hon borde fatta att det är flera i huset än du.
Får man misstänka att hon kanske inte blir så långvarig? Du lär ju inte vara den enda som klagar.
Fast man får ju inte störa grannarna mer bara för man bor i BR.Hon har BR Ungdomens ömma moder har laxat upp tre millar för en etta åt sin godartade () avkomma.
I gamla hus går det värsta ljudet rakt ner (alltså till mig ) men när hon pressar på såhär högt dånar det ju i hela trapphuset. Dock svårt att veta hur mkt som går in i lägenheterna från trapphuset
Fast man får ju inte störa grannarna mer bara för man bor i BR.
Har du erfarenhet av väldigt många liknande situationer alltså, i både HR och BR? Självklart har föreningen ett ansvar för ordningen i huset.Min erfarenhet är att det är lättare att komma tillrätta med problem (störning/ohyra osv) i hyresrätt. Tyvärr!
Jag blir hysteriskt förbannad på avstånd. Tur att jag inte är närmare.Jag är inte hemma. Grannen skickar en bild på volym-mätaren på sin förstärkare. Kan bara hoppas att INGEN i huset är hemma
Jag var i stånd att ringa störningsjouren vid en tredjedels volym
Har du erfarenhet av väldigt många liknande situationer alltså, i både HR och BR? Självklart har föreningen ett ansvar för ordningen i huset.