Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Då borde du väl egentligen ta det här på lite större allvar?Inte exakt som denna men yes ett par stycken
Sitter i styrelsen
Haha niceSkruttibangbang!
Visa bifogad fil 32242
Skruttibangbang!
Visa bifogad fil 32242
Då borde du väl egentligen ta det här på lite större allvar?
Då borde du väl egentligen ta det här på lite större allvar?
Varför skulle jag ha det? Dock imponerad av att du noterar vilka jag kommunicerar med.Ursäkta men har du något emot törnis? Jag tror aldrig jag sett dig kommunicera med henne utöver att ge henne kritik... väldigt märkligt Chilla lite liksom
Varför skulle jag ha det? Dock imponerad av att du noterar vilka jag kommunicerar med.
Jag tycker den ska heta Ana de Mendoza de la Cerda.Oj, vi har glömt döpa bilen! Fått förslag på Leif, jag tycker nog den är en Ledde. Vad säger bukeoraklet?
Tror inte det är ngt ont i människan. Hon är ung och kaosig liksom, har dock alltid varit trevlig när jag påpekat att hon stört och ingen attityd liksom. Hon har mer blivit... ”förvånad” haha. Men man undrar ju liksom hur ngn kan tro att det INTE stör när det låter som en spårad klubb i lägenheten
Tyvärr går det mesta rakt ner till mig (tydligen så ljud leds i gamla hus. Plus att övriga nära grannar är sporadiskt i stan och har hus på landet. Därav tror jag nästan att det är ”bra” att det spårar lite så kanske fler uppmärksammar problemet. Är ju svårt att bygga ett case om en person störs men ingen annan liksom.
Är på väg till affären. Såg precis en kille gå förbi och plocka upp en påse knark som var gömd i en spricka i ett hus. Jag är 100% säker på att det var knark, inte minst för att polisen satt in extra bevakning däromkring just pga droghandeln. Ska jag göra något? Typ ringa polisen och tipsa om var påsen var gömd? Killen försvann ju lika fort som han dök upp, så nu kan de ju inte göra något...
Enkelt och braJag tycker den ska heta Ana de Mendoza de la Cerda.
Jag tycker den ska heta Ana de Mendoza de la Cerda.