Vad gör vi? CI *101

Status
Stängd för vidare inlägg.
Snygg målning också
FB_IMG_1561826708548.webp

Då borde du väl egentligen ta det här på lite större allvar? :confused:

Tror inte det är ngt ont i människan. Hon är ung och kaosig liksom, har dock alltid varit trevlig när jag påpekat att hon stört och ingen attityd liksom. Hon har mer blivit... ”förvånad” haha. Men man undrar ju liksom hur ngn kan tro att det INTE stör när det låter som en spårad klubb i lägenheten 😅🤷🏼‍♀️
Tyvärr går det mesta rakt ner till mig (tydligen så ljud leds i gamla hus. Plus att övriga nära grannar är sporadiskt i stan och har hus på landet. Därav tror jag nästan att det är ”bra” att det spårar lite så kanske fler uppmärksammar problemet. Är ju svårt att bygga ett case om en person störs men ingen annan liksom.

Är på väg till affären. Såg precis en kille gå förbi och plocka upp en påse knark som var gömd i en spricka i ett hus. Jag är 100% säker på att det var knark, inte minst för att polisen satt in extra bevakning däromkring just pga droghandeln. Ska jag göra något? Typ ringa polisen och tipsa om var påsen var gömd? Killen försvann ju lika fort som han dök upp, så nu kan de ju inte göra något...

Jag vill också ha pool :arghh:

Har förövrigt varit ovanligt effektiv idag (jämfört med senaste veckan). Sågat två större träd och ett gäng mindre. Åkt med två lass till baksidan för väntan på eldningsväder.
Planterat en buske.
Fyllt vatten. Fixat i odlingslandet.
Satt upp en gardin och dammsugit.

Tror inte det är ngt ont i människan. Hon är ung och kaosig liksom, har dock alltid varit trevlig när jag påpekat att hon stört och ingen attityd liksom. Hon har mer blivit... ”förvånad” haha. Men man undrar ju liksom hur ngn kan tro att det INTE stör när det låter som en spårad klubb i lägenheten 😅🤷🏼‍♀️
Tyvärr går det mesta rakt ner till mig (tydligen så ljud leds i gamla hus. Plus att övriga nära grannar är sporadiskt i stan och har hus på landet. Därav tror jag nästan att det är ”bra” att det spårar lite så kanske fler uppmärksammar problemet. Är ju svårt att bygga ett case om en person störs men ingen annan liksom.

Påminner om min lillasyster. Bodde i villa hela livet. Föräldrarna flyttade till lgh på Kungsholmen i ett gammalt hus. De var ute någon kväll och när de kom hem klagade syster på deras grannar som störde henne när hon spelade musik genom att dunka högt i taket 😂

Är på väg till affären. Såg precis en kille gå förbi och plocka upp en påse knark som var gömd i en spricka i ett hus. Jag är 100% säker på att det var knark, inte minst för att polisen satt in extra bevakning däromkring just pga droghandeln. Ska jag göra något? Typ ringa polisen och tipsa om var påsen var gömd? Killen försvann ju lika fort som han dök upp, så nu kan de ju inte göra något...

Jag skulle ringa och fraga polisen om det ar nagot de ar interesserade i att veta.

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

• Låst
Övr. Hund Jag har problem med min hund. Att flytta hit var det bästa beslutet för mig, men från att vara relativt okomplicerad, om en husky kan...
20 21 22
Svar
425
· Visningar
34 266
Senast: Snurrfian
·
Kropp & Själ Hej! Vänder mig hit då jag vet att många här brukar kunna se bra lösningar på olika problem. Jag har insett att jag lider av stress...
2
Svar
26
· Visningar
2 414
Senast: Tassa
·
Skola & Jobb Jag avundas människor som bara "vet" vad de ska göra i resten av livet från stunden de lämnat gymnasiet. När jag själv slutade gymnasiet...
Svar
6
· Visningar
2 416
Senast: Wonna
·
Gravid - 1år Detta blir ett skamfyllt inlägg med förmodligen bland det mest provocerande (har googlat och sett andra stackare be om hjälp o sen bli...
4 5 6
Svar
110
· Visningar
24 142
Senast: cirkus
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar