Vad gör vi? CI *101

Status
Stängd för vidare inlägg.
Helskotta.

Blev knottbiten. Tack och lov är jag hemma och kunde rusa in och ta en allergitablett. Ändå så går det en upphöjd slingrande rand från bettet mot pulsådern på armen. Ser ut som man lagt en röd daggmask på huden. Plus att det kliar så jag tror jag blir galen.

förbaskade knottjävlar.

Vi har 36 grader varmt här. Vad gör sambon då? Han ska köra trimmer. Och det kan stänka grus. Så han gör det iförd tröja, byxor, regnjacka med vinterfoder, stövlar som tål -40 och vinterhandskar. I ca 2-3 h.. Om han svettades? Han väger nog 5 kg mindre i vätskeförlust nu. 😂

Vi har 36 grader varmt här. Vad gör sambon då? Han ska köra trimmer. Och det kan stänka grus. Så han gör det iförd tröja, byxor, regnjacka med vinterfoder, stövlar som tål -40 och vinterhandskar. I ca 2-3 h.. Om han svettades? Han väger nog 5 kg mindre i vätskeförlust nu. 😂
Var någonstans är det 36 grader varmt :confused::eek:??

Var någonstans är det 36 grader varmt :confused::eek:??
E143EDB7-8FC4-4E20-8B0F-7A5734075381.webp

Lite småkulet uppenbarligen.. 😂

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

• Låst
Övr. Hund Jag har problem med min hund. Att flytta hit var det bästa beslutet för mig, men från att vara relativt okomplicerad, om en husky kan...
20 21 22
Svar
425
· Visningar
34 268
Senast: Snurrfian
·
Kropp & Själ Hej! Vänder mig hit då jag vet att många här brukar kunna se bra lösningar på olika problem. Jag har insett att jag lider av stress...
2
Svar
26
· Visningar
2 414
Senast: Tassa
·
Skola & Jobb Jag avundas människor som bara "vet" vad de ska göra i resten av livet från stunden de lämnat gymnasiet. När jag själv slutade gymnasiet...
Svar
6
· Visningar
2 416
Senast: Wonna
·
Gravid - 1år Detta blir ett skamfyllt inlägg med förmodligen bland det mest provocerande (har googlat och sett andra stackare be om hjälp o sen bli...
4 5 6
Svar
110
· Visningar
24 142
Senast: cirkus
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar