Glömde ju svara... tack, det kändes lite bättre efter att jag läste detta\Inte alls! Sadant hander ... sa lange man kommer pa sig ar allt okay!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Glömde ju svara... tack, det kändes lite bättre efter att jag läste detta\Inte alls! Sadant hander ... sa lange man kommer pa sig ar allt okay!
Ja, funderar på det. Vore ju bra att veta om man ska fixa kaffe eller mat liksom.
Ring och kolla? Han kanske har kört, men glömde kanske att ringa innan?
Är väl inte konstigt alls. Bara gör istället för att reta dig på utebliven info.
Man kan ju resa efter jobbet, typ bara till andra sidan av ön eller fastlandet (dvs kort tid) och säga att ni hade planerat det Typ weekend.I wish... hon har min sambo på schema att jobba till kl 13.00 i morgon och vigseln är kl 15.00
Det ska vara ovispad gräddeHar precis ätit en stor skål med jordgubbar (de är SÅ fina och goda i år !!), lite muscovadosocker och vispad grädde. Mums !!
Var någonstans är det 36 grader varmt ??Vi har 36 grader varmt här. Vad gör sambon då? Han ska köra trimmer. Och det kan stänka grus. Så han gör det iförd tröja, byxor, regnjacka med vinterfoder, stövlar som tål -40 och vinterhandskar. I ca 2-3 h.. Om han svettades? Han väger nog 5 kg mindre i vätskeförlust nu.
Var någonstans är det 36 grader varmt ??