Det finns ju hur många möjligheter som helst till smeknamn: Ana, Mendo och Cerda till exempelHaha lite långt att uttala bara. Men det låter onekligen fancy och ger en viss kunglig vibb
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Det finns ju hur många möjligheter som helst till smeknamn: Ana, Mendo och Cerda till exempelHaha lite långt att uttala bara. Men det låter onekligen fancy och ger en viss kunglig vibb
Ja, det är nog en bra idéJag skulle ringa och fraga polisen om det ar nagot de ar interesserade i att veta.
Jag tycker absolut att du ska ringa! Kan ju vara viktig info - man vet aldrig!Är på väg till affären. Såg precis en kille gå förbi och plocka upp en påse knark som var gömd i en spricka i ett hus. Jag är 100% säker på att det var knark, inte minst för att polisen satt in extra bevakning däromkring just pga droghandeln. Ska jag göra något? Typ ringa polisen och tipsa om var påsen var gömd? Killen försvann ju lika fort som han dök upp, så nu kan de ju inte göra något...
Beror på dels vad bokstäverna på nummerplåten sägen och dels på hur den "känns", svårt att döpa utan att ha träffat denOj, vi har glömt döpa bilen! Fått förslag på Leif, jag tycker nog den är en Ledde. Vad säger bukeoraklet?
Man kan ju resa efter jobbet, typ bara till andra sidan av ön eller fastlandet (dvs kort tid) och säga att ni hade planerat det Typ weekend.
Vi har haft supermysigt med grilla lamm, grönsaker, svamp och druckit rosé. Haft besök av hjortar, hittat fågelbo i trädstammen på ett träd nära altanen och myst i värmen.
Tyvärr stod en liten ko ensam vid vattnet och stödde inte på ena fram. Ringde bonden som skulle ut och kolla. Det har smällt några ggr sen dess. Men det har nog jagats vildsvin.
Lille kossan! ❤
Jag tror jag kommer bli vegan snart av att leva så nära djuren..
Jag kan aldrig bli vegan. Mer smaklös mat får man leta efter... vegetariskt däremot har jag inget emot men kött, fisk och skaldjur är favoriten (dock inte lamm, det klarar jag inte av att äta, tycker det smakar för mycket kofta/ladugård)
Tur att vi alla är olika
Beror på dels vad bokstäverna på nummerplåten sägen och dels på hur den "känns", svårt att döpa utan att ha träffat den
Tillägg: Den ser jättehäftig ut! Är den fin på insidan?
Jag älskar animaliskt protein. Jag tycker det smakar fattigt/saknas ngt utan, tyvärr. Men jag är blödig och får svårare att låtsas att köttbullar växer på köttbullsbusken när jag måste se djuren på närmre håll.
Fiskar har jag inga feelings för däremot. Får väl leva på havs-djur till slut.
Vilka fancy namn folk har till sina bilar.
Våra heter Camry (toyota camry) och brom-brom (honda crv med töntig sport exhaust på, låter förjävla högt när man kör pinsamt, så denna får sambon köra mestadels )
Ja, för att vara en plåtis från 87 är den superfin. Är knappt använd ut. Vi behöver inte göra någonting med den, typ byta gardiner för de inte är så snygga. Så nöjda!
Var buss ar en -08 och hade gatt 7000 Svenska mil nar vi kopte den som 10 ar gammal. Tur for oss da jag ar ute med den standigt och jamt. Ibland har man tur att hitta parlor!
Hade jag varit din granne hade jag inte varit glad i alla fall. De brukar komma och klippa gräset 07.00 varje tisdagmorgon vart jag bor, det är inte populärt. Speciellt inte om man har öppet fönstret för att få in frisk luft ...Tror ni grannarna blir glada om jag drar igång röjsågen nu? *nej, jag tänker inte göra det*