Jag är KÄR i min loppislampa - den är SÅ snygg !!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Men inte varje vecka, eller i värsta fall flera gånger per vecka! Att spraymåla gräset med några års mellanrum känns som en mindre ansträngning än att klippa det varje vecka, annars får man la ha ljusgrön/vit gräsmattaDet bleks förmodligen, så man måste måla i stället..... !
Jag säger bara konstgräs! Det växer inte en millimeter och kräver garanterat 0 klippningar per år!
Oj, det var ingen liten tomtBlir lite för dyrt om jag ska täcka en halv hektar med det
Oj, det var ingen liten tomt
Nä... sant. Men... eh... jag har inga fler argument till varför konstgräs är bra
Å jisses... tur att du inte behöver klippa andra halvan också dåDet är bara halva tomten... men den andra halvan är en äng (sommarhage åt mina hästar när jag hade sådana) som en bonde slår
Edit: Min fastighet är på 0,9-någonting hektar
Å jisses... tur att du inte behöver klippa andra halvan också då
Men alltså... tar inte det typ flera dagar att klippa din gräsmatta? För i mormor och morfars sommarhus har (hade, det är mammas och mammas brors sommarhus nu) de ca 3000 kvadratmeter tomt och det tog typ en hel dag att klippa allt det där. Iofs sprang de runt med en sån gräsklippre man går efter och själv knuffar framför sig så en rund sak snurrar och klipper gräset...
Alltså... klippa gräs är inte kul oavsett om man har åkgräsklippare eller ej. Dvs jag gör det så sällan jag kommer undan med Det blir så jobbigt när gräsmattan mest påminner om en vall...
Min sambo älskar att klippa gräs. Men han är ju utbildad trädgårdsmästare och jobbade med slottsträdgårdar i england innan han flyttade till Sverige så han är väl lite skadad. Det ska klippas i mönster osv. Svenska trädgårdar hatar han dock, dom ser ut som ogräs och skog.
Det är inga problem för mig med dem. Brukar slänga i några gråsuggor till firrarna i stora karet iblandÅå jag fattar inte hur du står ut med dessa @Soffan74
Vände sig lite i min mage nu bara av bilden
——
Får gäster snart så borde sätta igång projekt matlagning och projekt duschning...
Det är bra och säkert gott för fiskarna med att få annat än ”burkmat”Det är inga problem för mig med dem. Brukar slänga i några gråsuggor till firrarna i stora karet ibland
Låter som att din sambo och @tuaphua s sambo skulle kunna komma utmärkt överens Iallafall angående hur roligt gräsklippning ärMin sambo älskar att klippa gräs. Men han är ju utbildad trädgårdsmästare och jobbade med slottsträdgårdar i england innan han flyttade till Sverige så han är väl lite skadad. Det ska klippas i mönster osv. Svenska trädgårdar hatar han dock, dom ser ut som ogräs och skog.
Ja. Hos mig får de mkt olika sorters mat. Försöker variera deras menyDet är bra och säkert gott för fiskarna med att få annat än ”burkmat”
Åå en sådan skulle man ha härMin sambo älskar att klippa gräs. Men han är ju utbildad trädgårdsmästare och jobbade med slottsträdgårdar i england innan han flyttade till Sverige så han är väl lite skadad. Det ska klippas i mönster osv. Svenska trädgårdar hatar han dock, dom ser ut som ogräs och skog.
Detta påminner mig om min morbror en gång. Han skulle klippa gräset på baksidan i sommarhuset och mormor satt på altanen och målade min kusins naglar.Min sambo älskar att klippa gräs. Men han är ju utbildad trädgårdsmästare och jobbade med slottsträdgårdar i england innan han flyttade till Sverige så han är väl lite skadad. Det ska klippas i mönster osv. Svenska trädgårdar hatar han dock, dom ser ut som ogräs och skog.
Han skulle ju troligen hata din trädgård hur roligt är detÅå en sådan skulle man ha här
Låter som att din sambo och @tuaphua s sambo skulle kunna komma utmärkt överens Iallafall angående hur roligt gräsklippning är
Den som älskar mig måste älska min trädgårdHan skulle ju troligen hata din trädgård hur roligt är det