Hur kändes det då, efter skador och sjukdomar som hindrat träningen?
Som att springa genom helvetet, skulle jag gissa. Ont överallt, spöregn, grät lite vid 3,2.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Hur kändes det då, efter skador och sjukdomar som hindrat träningen?
Fy fan, bra jobbat att komma runt då!! Hoppas du får en bra återhämtning nu!Som att springa genom helvetet, skulle jag gissa. Ont överallt, spöregn, grät lite vid 3,2.
Fy fan, bra jobbat att komma runt då!! Hoppas du får en bra återhämtning nu!
Nu åkte polisenDet kom polisbil med blåljus och stannade vid busshållplatsen. Men det är lite för mycket löv i vägen för att tjuvtitta
Har sprungit marathon så nu ligger jag här och värker medan karln lagar pasta. Tips, om ni får för er att springa över 4 mil så använd inte bomullsstring. Min RÖV är SVEDD.
Stackars dig (och stackars akterkastell...)
Men hur sjutton kom då på idén med string och maraton?!
Ouch!Haha, jag tränar (och springer) alltid med string. Tycker att alla andra trosor åker runt och in i rumpan ändå så man måste rätta till dem hela tiden Har aldrig varit något problem förut, men har å andra sidan inte sprungit såhär långt förut Lesson learned! Fick precis byta trosor p.g.a sårvätska (nej här sparas inga detaljer inte).
Haha, jag tränar (och springer) alltid med string. Tycker att alla andra trosor åker runt och in i rumpan ändå så man måste rätta till dem hela tiden Har aldrig varit något problem förut, men har å andra sidan inte sprungit såhär långt förut Lesson learned! Fick precis byta trosor p.g.a sårvätska (nej här sparas inga detaljer inte).
Du får gå commando nästa gång
Ouch!
Kanske bäst att lufta det.
Jag springer alltid commando! Får skav direkt, oavsett trosa, så det är bara sömlösa tights som gäller.
Commando är det någon form av trosa ??Jag springer alltid commando! Får skav direkt, oavsett trosa, så det är bara sömlösa tights som gäller.
Som ateism är en religon! eller flint är en frisyr!Commando är det någon form av trosa ??
Tolkar det som ett ja?Som ateism är en religon! eller flint är en frisyr!
Inte som jag försökte illustrera det! snarare avsaknad av underkläder. om jag går komando så har jag inga kalsonger.Tolkar det som ett ja?
Ok aldrig hört.Inte som jag försökte illustrera det! snarare avsaknad av underkläder. om jag går komando så har jag inga kalsonger.