Vad Gör Vi? C

Status
Stängd för vidare inlägg.
Stackars dig (och stackars akterkastell...) :(

Men hur sjutton kom då på idén med string och maraton?! :D

Haha, jag tränar (och springer) alltid med string. Tycker att alla andra trosor åker runt och in i rumpan ändå så man måste rätta till dem hela tiden 😅 Har aldrig varit något problem förut, men har å andra sidan inte sprungit såhär långt förut :cautious: Lesson learned! Fick precis byta trosor p.g.a sårvätska (nej här sparas inga detaljer inte).

Haha, jag tränar (och springer) alltid med string. Tycker att alla andra trosor åker runt och in i rumpan ändå så man måste rätta till dem hela tiden 😅 Har aldrig varit något problem förut, men har å andra sidan inte sprungit såhär långt förut :cautious: Lesson learned! Fick precis byta trosor p.g.a sårvätska (nej här sparas inga detaljer inte).
Ouch!

Kanske bäst att lufta det. :nailbiting:

Du får gå commando nästa gång ;) :p :D

Saknar barnen något så fruktansvärt 😔
De och mannen har åkt och hälsat på svärisarna över helgen och jag har bara varit borta från dottern 1 gång tidigare (då 24timmar) och sonen 2ggr.

Sysselsattes med vänner och brädspel till 2 i natt och har själv sysselsatt mig med trädgården under dagen så då har det varit ok.

Nu när jag ska gå och lägga mig dock är det så tomt. Ingen att pussa godnatt, ingen som kryper upp i ens famn 😔

Längtar så tills de kommer hem i morgon ❤

Dags att sova.
Trött i benen.

Bifogade filer

• AFA7987E-E7EB-4D1D-940E-C1B405AFBE82.webp
    AFA7987E-E7EB-4D1D-940E-C1B405AFBE82.webp
    25 KB · Visningar: 23
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Fritid Nästa vecka reser jag och min lille hund till Österlen. Vi bor i Vik. Ge mig tips om vad vi ska hitta på?
Svar
8
· Visningar
367
Senast: BornAgain
·
IT & mobiler Hjälp mig att inte bli ruinerad av min mobil eller kanske egentligen mer av min operatör när jag reser utomlands imorgon :nailbiting...
Svar
10
· Visningar
413
Samhälle Nästa vecka ska vi åka till Stockholm. Det är jag och min man, tre av våra barn (11, 13, 14) och hunden. Vi har bytt bostad med en annan...
2
Svar
29
· Visningar
1 374
Senast: Mia_R
·
  • Artikel Artikel
Hästnyheter Snart drar OS i Paris i gång och en som kommer åka ner som åskådare är Nina Lodin. Under hennes resa kommer hon att dela med sig av...
Svar
0
· Visningar
162
Senast: Gunnar
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama