Vad Gör Vi? C

Status
StÀngd för vidare inlÀgg.
Varit ute och Äkt i en Hudson hornet frÄn 1951. HÀftigt!
Googlade. Vilken hÀftig bil!!
30674

Jag har skitont i min svans. Det regnar massor. Jag fryser.

NÄja. Jag har vÀrktabletter och jag kan tÀnda i pannan.

Har du kollat hos dr eller kiro?
Vet att sambon haft lite hÀsttjejer som ramlat med bakdelen först sas och blivit hjÀlpta av kiro-behandling.

Har precis packat ihop det som behövs för att klÀttra. Ska snart ivÀg med kollegorna och Àr Äter igen nervös :p Ska försöka att istÀllet fokusera pÄ att det Àr kul att ha hittat nÄgra att umgÄs med som ger mig möjlighet att hÄlla pÄ med just klÀttring, som jag sÄ lÀnge velat hÄlla pÄ med men inte haft möjlighet till. Det Àr ju faktiskt riktigt lyxigt att ha sÄ bra kollegor som jag har och lyxigt att de Àven vill umgÄs med mig pÄ fritiden.

Nej, nej, nej ... Tank om.
Det ar inte lyxigt for dig att ha kollegor som vill umgas med dig. Det ar en forman for DEM att de kan umgas med dig aven pa fritiden.
Strack pa ryggen och tank pa hur mycket du tillfor och ger istallet for att vara tacksam att nagon annan vill ge ...

Orkar inte göra torsken idag, men soppan Àr snart klar. SlÀngde ner nÄgra dl röda linser ocksÄ sÄ den blir mer mÀttande. Tror varje portion kommer ligga pÄ runt 200 kalorier :)

Vad mer an roda linser hade du i? Och ar det en "smooth" soppa eller en med "chunks" av grejor?

/hastflicka som behover nya enkla sopp recept/

Har du kollat hos dr eller kiro?
Vet att sambon haft lite hÀsttjejer som ramlat med bakdelen först sas och blivit hjÀlpta av kiro-behandling.
Nix. Visste inte att man kunde göra nÄt?

Har en bekant som bröt svansen vid förlossningen och hade vÀldigt ont i flera Är. VÄrden gjorde ingenting och ingen annan kunde hjÀlpa henne heller. Jag trodde det var sÄ det var?
Det Àr ju precis bara svansen. Jag satte mig pÄ en trÀningscykel med smal sits och var lite ovarsam och landade pÄ svansen. Det knakade till rejÀlt och sedan dess har jag haft jÀkligt ont.

Blir det inte bÀttre fÄr det bli kiro. Tack för tips

Jag tankte faktiskt pa att kopa en jatte pase (10 kg) med morotter forra veckan nar jag var i affaren men hade inte tid att gora soppa da och nu ar det varmt (25*C) men man behover inte AC annu. Det lar atas mest sallader resten av sommaren.
Morötter! :love:
Jag Àr en sÄn som hyvlar eller hackar ner morötter i nÀstan alla mina sallader.
Plus att jag steker hyvlad eller tunt skivad morot sÄ den blir söt.

Status
StÀngd för vidare inlÀgg.

Liknande trÄdar

Fritid NĂ€sta vecka reser jag och min lille hund till Österlen. Vi bor i Vik. Ge mig tips om vad vi ska hitta pĂ„?
Svar
8
· Visningar
367
Senast: BornAgain
·
IT & mobiler HjÀlp mig att inte bli ruinerad av min mobil eller kanske egentligen mer av min operatör nÀr jag reser utomlands imorgon :nailbiting...
Svar
10
· Visningar
413
SamhÀlle NÀsta vecka ska vi Äka till Stockholm. Det Àr jag och min man, tre av vÄra barn (11, 13, 14) och hunden. Vi har bytt bostad med en annan...
2
Svar
29
· Visningar
1 374
Senast: Mia_R
·
  • Artikel Artikel
HÀstnyheter Snart drar OS i Paris i gÄng och en som kommer Äka ner som ÄskÄdare Àr Nina Lodin. Under hennes resa kommer hon att dela med sig av...
Svar
0
· Visningar
162
Senast: Gunnar
·

Bukefalos, HĂ€stnyheter, Radannonser

AllmÀnt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Äldre hund Ă€ndrat beteende
  • AkvarietrĂ„den V
  • Renrasig katt - Tica