Stort grattis @tornblomma!!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Till din ÀraBörjade fundera pÄ varför de spÀrrat av utanför men insÄg efter lite snabb research att det Àr dags för den Ärliga galenskapen Sthlm Maraton
Vad roligt - grattis !!SĂ„ lurad!
FĂ„r samtal om kris i butiken, sticker dit och nĂ€r jag kommer springande spelas âHappy birthdayâ, alla dansar (Ă€ven vakten ) och de har köpt champagne och skrivit ett lĂ„ngt kĂ€rleksbrev typ! Helt sjukt eftersom det inte Ă€r jĂ€mnt pĂ„ ngt sĂ€tt?!
Googlade. Vilken hÀftig bil!!Varit ute och Äkt i en Hudson hornet frÄn 1951. HÀftigt!
Jag har skitont i min svans. Det regnar massor. Jag fryser.
NÄja. Jag har vÀrktabletter och jag kan tÀnda i pannan.
Har precis packat ihop det som behövs för att klÀttra. Ska snart ivÀg med kollegorna och Àr Äter igen nervös Ska försöka att istÀllet fokusera pÄ att det Àr kul att ha hittat nÄgra att umgÄs med som ger mig möjlighet att hÄlla pÄ med just klÀttring, som jag sÄ lÀnge velat hÄlla pÄ med men inte haft möjlighet till. Det Àr ju faktiskt riktigt lyxigt att ha sÄ bra kollegor som jag har och lyxigt att de Àven vill umgÄs med mig pÄ fritiden.
Orkar inte göra torsken idag, men soppan Àr snart klar. SlÀngde ner nÄgra dl röda linser ocksÄ sÄ den blir mer mÀttande. Tror varje portion kommer ligga pÄ runt 200 kalorier
Smooth!Vad mer an roda linser hade du i? Och ar det en "smooth" soppa eller en med "chunks" av grejor?
/hastflicka som behover nya enkla sopp recept/
Nix. Visste inte att man kunde göra nÄt?Har du kollat hos dr eller kiro?
Vet att sambon haft lite hÀsttjejer som ramlat med bakdelen först sas och blivit hjÀlpta av kiro-behandling.
Smooth!
Lök, vitlök, chiliflakes, kokosmjölk, morötter.
Morötter!Jag tankte faktiskt pa att kopa en jatte pase (10 kg) med morotter forra veckan nar jag var i affaren men hade inte tid att gora soppa da och nu ar det varmt (25*C) men man behover inte AC annu. Det lar atas mest sallader resten av sommaren.