Vad Gör Vi? C

Status
Stängd för vidare inlägg.
Nix. Visste inte att man kunde göra nåt?

Har en bekant som bröt svansen vid förlossningen och hade väldigt ont i flera år. Vården gjorde ingenting och ingen annan kunde hjälpa henne heller. Jag trodde det var så det var?
Det är ju precis bara svansen. Jag satte mig på en träningscykel med smal sits och var lite ovarsam och landade på svansen. Det knakade till rejält och sedan dess har jag haft jäkligt ont.

Blir det inte bättre får det bli kiro. Tack för tips

Du, jag mindes fel. Blev osäker och frågade sambon. Han sa att man söker till ortopedkirurgen och som ev åtgärdar det rektalt.
Kiro får inte greja sånt rektalt och det behövs plåtar etc.
Så om det inte blir bra av sig självt vet du vilken väg du får gå.
Sorry!

Funderar på om jag ska spinna lite då min hjärna behöver vila pga vi haft gäster. Men hur snyggt spinner man när man har en flaska vitt innanför västen, tro?

Mitt favoritvin kostar typ 50-60 kr. Billigt och bra :D

Sitter och funderar på vad jag ska göra med alla mina orkidéer. Jag gillar dem men hade velat göra nåt coolt med dem. Vill ha en stor ampel i glas där alla får plats. Det hade blivit fint! Var hittar man glasamplar tro?
Vad jag har hemma

Bifogade filer

• 15594076603472231836109131829109.webp
    15594076603472231836109131829109.webp
    204,6 KB · Visningar: 48
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Fritid Nästa vecka reser jag och min lille hund till Österlen. Vi bor i Vik. Ge mig tips om vad vi ska hitta på?
Svar
8
· Visningar
367
Senast: BornAgain
·
IT & mobiler Hjälp mig att inte bli ruinerad av min mobil eller kanske egentligen mer av min operatör när jag reser utomlands imorgon :nailbiting...
Svar
10
· Visningar
413
Samhälle Nästa vecka ska vi åka till Stockholm. Det är jag och min man, tre av våra barn (11, 13, 14) och hunden. Vi har bytt bostad med en annan...
2
Svar
29
· Visningar
1 374
Senast: Mia_R
·
  • Artikel Artikel
Hästnyheter Snart drar OS i Paris i gång och en som kommer åka ner som åskådare är Nina Lodin. Under hennes resa kommer hon att dela med sig av...
Svar
0
· Visningar
162
Senast: Gunnar
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama