Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Nix. Visste inte att man kunde göra nåt?
Har en bekant som bröt svansen vid förlossningen och hade väldigt ont i flera år. Vården gjorde ingenting och ingen annan kunde hjälpa henne heller. Jag trodde det var så det var?
Det är ju precis bara svansen. Jag satte mig på en träningscykel med smal sits och var lite ovarsam och landade på svansen. Det knakade till rejält och sedan dess har jag haft jäkligt ont.
Blir det inte bättre får det bli kiro. Tack för tips
Har bara billigt vin ändå.
Vad jag har hemmaMitt favoritvin kostar typ 50-60 kr. Billigt och bra
Sitter och funderar på vad jag ska göra med alla mina orkidéer. Jag gillar dem men hade velat göra nåt coolt med dem. Vill ha en stor ampel i glas där alla får plats. Det hade blivit fint! Var hittar man glasamplar tro?
Aj!! Jag skulle nog inte rekommendera nån typ av stringtrosor vid maratonlöpning!Har sprungit marathon så nu ligger jag här och värker medan karln lagar pasta. Tips, om ni får för er att springa över 4 mil så använd inte bomullsstring. Min RÖV är SVEDD.
Aj!! Jag skulle nog inte rekommendera nån typ av stringtrosor vid maratonlöpning!
Hur kändes det då, efter skador och sjukdomar som hindrat träningen?Springer alltid i string, men det här blev visst lite långt