Commando är det någon form av trosa ??
Det betyder att gå utan underkläder.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Commando är det någon form av trosa ??
Vilken skum karta!Visa bifogad fil 30698
Jag har EN gubbe på ISLAND
Den är bara upp och ner från där jag sitter? Eller fattar jag dåligt?Vilken skum karta!
Även sen gammalt kallat "bordspattar".
Någon anti-Ryss har väl ritat denDen är bara upp och ner från där jag sitter? Eller fattar jag dåligt?
Vilken otroligt fin tavla du har! Vad är det för något och finns det ett till ex att köpa nånstans? Instant love!!Njuter av ett glas rött och musik i mitt nästan ifärdigställda vardagsrum. Matta och taklampa saknas ännu.
Visa bifogad fil 30637
Som att springa genom helvetet, skulle jag gissa. Ont överallt, spöregn, grät lite vid 3,2.
Vilken otroligt fin tavla du har! Vad är det för något och finns det ett till ex att köpa nånstans? Instant love!!
Det förstår jag att du gör, den är fullkomligt underbar!!Den är målad av konstnären Lasse Göransson och var bröllopsgåva till mina föräldrar 1973, samma år som jag föddes. Jag älskar min "maskrostavla"
Visa bifogad fil 30701
Börjar mitt nya jobb i morgon, mängden ångest jag har är inte rolig!
funderade om jag skulle säga upp mig igår kväll. helt galet, jag vet men prestationsångest är vad jag har.
särskilt när chefen vill att man ska programmera upp under projektet så att man tar över produktions ansvar för flera projekt i framtiden. och jag tackade nej till kina.