Vad Gör Vi? C

Status
Stängd för vidare inlägg.
30698

Jag har EN gubbe på ISLAND 🙄

Som att springa genom helvetet, skulle jag gissa. Ont överallt, spöregn, grät lite vid 3,2.

Bra kämpat och grattis till genomförandet! Så impad!

Min dressyrtränare drabbades av ngt när han fyllt 50. Då skulle han börja springa. Och iom att han inte gör ngt halvdant blev det maratonlöpning inom kort. Så sjukt impad över att han gör det så bra och håller! Jag bodde och jobbade där när det var i startgroparna och han sprang halvmaror i början av säsongen på nästan samma tider som proffsen. Nu har hans fru åkt runt och "startat honom"(som någon travare) i flera länder. Han kan ha sprungit i Tyskland då jag bodde där och vrålat: "Det här är ju för faaan inte ens styrfaaart" när folk sölade och han inte kom fram. 😂

Åkte till jobbet till kl 07, kommer in i chefens hus för att hämta bibeln (dagboken med alla bokningar) och så säger hon "såg du inte mitt mess, inga bokningar den här morgonen så du kunde ha stannat hemma. Men eftersom du är här nu, kan du och de andra göra det här och det här och det här" :rofl:

Nåja, tog oss 2h så sen åkte jag hem. Ridning i em dock så blir att åka tillbaka kl 13.30

Börjar mitt nya jobb i morgon, mängden ångest jag har är inte rolig!
funderade om jag skulle säga upp mig igår kväll. helt galet, jag vet men prestationsångest är vad jag har.
särskilt när chefen vill att man ska programmera upp under projektet så att man tar över produktions ansvar för flera projekt i framtiden. och jag tackade nej till kina.

Börjar mitt nya jobb i morgon, mängden ångest jag har är inte rolig!
funderade om jag skulle säga upp mig igår kväll. helt galet, jag vet men prestationsångest är vad jag har.
särskilt när chefen vill att man ska programmera upp under projektet så att man tar över produktions ansvar för flera projekt i framtiden. och jag tackade nej till kina.

Kom ihåg att du är bättre än vad du tror att du är :heart

*pepp, pepp* :banana:

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Fritid Nästa vecka reser jag och min lille hund till Österlen. Vi bor i Vik. Ge mig tips om vad vi ska hitta på?
Svar
8
· Visningar
367
Senast: BornAgain
·
IT & mobiler Hjälp mig att inte bli ruinerad av min mobil eller kanske egentligen mer av min operatör när jag reser utomlands imorgon :nailbiting...
Svar
10
· Visningar
413
Samhälle Nästa vecka ska vi åka till Stockholm. Det är jag och min man, tre av våra barn (11, 13, 14) och hunden. Vi har bytt bostad med en annan...
2
Svar
29
· Visningar
1 374
Senast: Mia_R
·
  • Artikel Artikel
Hästnyheter Snart drar OS i Paris i gång och en som kommer åka ner som åskådare är Nina Lodin. Under hennes resa kommer hon att dela med sig av...
Svar
0
· Visningar
162
Senast: Gunnar
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama