Vad Gör Vi? C

Status
Stängd för vidare inlägg.
Börjar mitt nya jobb i morgon, mängden ångest jag har är inte rolig!
funderade om jag skulle säga upp mig igår kväll. helt galet, jag vet men prestationsångest är vad jag har.
särskilt när chefen vill att man ska programmera upp under projektet så att man tar över produktions ansvar för flera projekt i framtiden. och jag tackade nej till kina.
Det är bara du som inte tror på dig, alla andra gör det ju!

Jag har förskönat syrummet med en ampel full med orkidéer. Inte alls i vägen :angel: tur jag är kort!
IMG_20190602_133929.webp

Nu ska jag plantera lite fint på baksidan.

Börjar mitt nya jobb i morgon, mängden ångest jag har är inte rolig!
funderade om jag skulle säga upp mig igår kväll. helt galet, jag vet men prestationsångest är vad jag har.
särskilt när chefen vill att man ska programmera upp under projektet så att man tar över produktions ansvar för flera projekt i framtiden. och jag tackade nej till kina.

Jag vet precis hur den prestations angesten ser ut :arghh: for mig brukar det alltid bli battre om jag ar helt oppen med hur nervos och stressad jag kanner mig och talar om det for nya jobbet. Lite innan de hinner saga nagot negativt (som jag aldrig varit med om att nagon ens tankt) sa jag sager det direkt och pa nagot satt kanns det mycket battre pa en gang.

Strack pa ryggen och ANDAS. Kom ihag att du KAN. DU ar den i maktposition, de ar i behov av dig och din kunskap.

Lycka till!

Jag sitter och laser pa om iphone Xs Max. Det lar bli ett byte sa fort jag har tid ... eller nar glaset faller av min sjua som jag jonglerade med i affaren. :cautious: DYRT ... men jag vill verkligen ha den kameran.
Nu ar det bara fragan om hur mycket jag far for att "trada" in min gamla telefon och gamla iPad.

Jag vet precis hur den prestations angesten ser ut :arghh: for mig brukar det alltid bli battre om jag ar helt oppen med hur nervos och stressad jag kanner mig och talar om det for nya jobbet. Lite innan de hinner saga nagot negativt (som jag aldrig varit med om att nagon ens tankt) sa jag sager det direkt och pa nagot satt kanns det mycket battre pa en gang.

Strack pa ryggen och ANDAS. Kom ihag att du KAN. DU ar den i maktposition, de ar i behov av dig och din kunskap.

Lycka till!
Tack så mycket, jag ska ta det lungt och bara ta tag i saken.

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Fritid Nästa vecka reser jag och min lille hund till Österlen. Vi bor i Vik. Ge mig tips om vad vi ska hitta på?
Svar
8
· Visningar
367
Senast: BornAgain
·
IT & mobiler Hjälp mig att inte bli ruinerad av min mobil eller kanske egentligen mer av min operatör när jag reser utomlands imorgon :nailbiting...
Svar
10
· Visningar
413
Samhälle Nästa vecka ska vi åka till Stockholm. Det är jag och min man, tre av våra barn (11, 13, 14) och hunden. Vi har bytt bostad med en annan...
2
Svar
29
· Visningar
1 374
Senast: Mia_R
·
  • Artikel Artikel
Hästnyheter Snart drar OS i Paris i gång och en som kommer åka ner som åskådare är Nina Lodin. Under hennes resa kommer hon att dela med sig av...
Svar
0
· Visningar
162
Senast: Gunnar
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama