Vad Gör Vi? C

Status
Stängd för vidare inlägg.
Fick precis ett foto typ screenshot från en vän på dens partners telefon där några sms skickats för ett par månader sedan till partnerns ena syskon. I Smsen tar personen farväl och ber syskonet hälsa till resten av familjen. Sista smset står det "fan jag klarar inte ens av att ta livet av mig".

Jag känner personen som skickat smsen. Hade ingen aning. Har träffat personen regelbundet efteråt också och hade aldrig kunnat ana.
Den som skickade detta till mig har inte berättat för sin partner att den sett dessa sms.

Vad gör jag/vi nu????
Ingen av oss känner syskonet som bor långt bort. Det fanns inga mer meddelanden efter det där sista men det utesluter ju inte att telefonsamtal kan ha skett mellan dom 2

Fick precis ett foto typ screenshot från en vän på dens partners telefon där några sms skickats för ett par månader sedan till partnerns ena syskon. I Smsen tar personen farväl och ber syskonet hälsa till resten av familjen. Sista smset står det "fan jag klarar inte ens av att ta livet av mig".

Jag känner personen som skickat smsen. Hade ingen aning. Har träffat personen regelbundet efteråt också och hade aldrig kunnat ana.
Den som skickade detta till mig har inte berättat för sin partner att den sett dessa sms.

Vad gör jag/vi nu????
Vad personens vän om du orkar. Jag har varit där ett är gånger när jag var gift. Vissa visste andra inte. Jag hade en anledning till det. För mig om känslan ifrån att jag inte kände att livet kunde vara bra och jag kunde göra det bra. Men personen behöver en vän och stöd om hen ber om det.

Har en skogstokig hund med på kontoret så att tro att jag kommer få något gjort är nog lönlöst

Kan vara energikick från alla chipsen hon snattade för mig igår. Ni vet den där glädjen när man hittar några chipssmulor lääängst in i skåpet. Jag var dessutom själv hemma så godissuget var ganska stort. Häller upp i en skål tar med hunden ut för en sista rastning så jag verkligen kan sitta och njuta i lugn och ro. Väl ute så stannar jag och pratar med grannen. Hunden är glatt med. Går in efter en liten stund för att hitta en TOM skål på golvet och en mycket nöjd liten hund....

Det var den glädjen. Fick nöja mig med ett glas saft :rofl:

Gråväder och hällregn ute, så jag har tagit en tekopp och bäddat ner mig i soffan för en stund. Gjorde bort dammsugning och golvtorkning igår kväll, så en slömorgon känns helt rimlig :up:

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Fritid Nästa vecka reser jag och min lille hund till Österlen. Vi bor i Vik. Ge mig tips om vad vi ska hitta på?
Svar
8
· Visningar
367
Senast: BornAgain
·
IT & mobiler Hjälp mig att inte bli ruinerad av min mobil eller kanske egentligen mer av min operatör när jag reser utomlands imorgon :nailbiting...
Svar
10
· Visningar
413
Samhälle Nästa vecka ska vi åka till Stockholm. Det är jag och min man, tre av våra barn (11, 13, 14) och hunden. Vi har bytt bostad med en annan...
2
Svar
29
· Visningar
1 374
Senast: Mia_R
·
  • Artikel Artikel
Hästnyheter Snart drar OS i Paris i gång och en som kommer åka ner som åskådare är Nina Lodin. Under hennes resa kommer hon att dela med sig av...
Svar
0
· Visningar
162
Senast: Gunnar
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama