Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Vad fan är det för ställe!
Är det samma kollega som sist?Kollegan pratade i telefon om mig, och det var inget positivt, när jag satt bredvid Kul. Bra stämning, trevlig arbetsmiljö.
Är det samma kollega som sist?
Kollegan pratade i telefon om mig, och det var inget positivt, när jag satt bredvid Kul. Bra stämning, trevlig arbetsmiljö.
Tycker inte att det låter som en normal anställd. Kanske chefen inte betalar full lön till denna? Kan ju ligga annat bakom menar jag. Men skönt att du kommer bort från kollegan oavsett !Minst sagt!
Jag har tagit upp det med chefen, som tycker det är illa men att jag ändå slutar snart
Tycker inte att det låter som en normal anställd. Kanske chefen inte betalar full lön till denna? Kan ju ligga annat bakom menar jag. Men skönt att du kommer bort från kollegan oavsett !
Efter ett antal nätter med dålig sömn, och några nätter med grannar som gjort något mystiskt ljud höll jag på att bli tokig. Jag är en sån person som inte fungerar utan sömn. Men som tur var verkar jag ha några hjärnceller kvar och kom att tänka på att testa sova med öronproppar, det skulle i alla fall kunna hjälpa mig att få det tyst vilket skulle bli en mindre faktor till mina sömnproblem (sjukt lättväckt/lättstörd). Sagt och gjort, och WOW vilken skillnad på sömnkvalitén!! Varför har jag inte testat detta tidigare? Trots att jag inte fick det antal timmar sömn jag egentligen behöver, är jag relativt pigg och känner mig mer levande än död för första gången på ett tag