Kollar upp vad jag ska äta för mat i veckan som kommer. Letade efter bra recept på linssoppa. Tappade aptiten...
Lisa Förare Winbladh har ett linssopperecept på Taffel, den är fantastisk.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Kollar upp vad jag ska äta för mat i veckan som kommer. Letade efter bra recept på linssoppa. Tappade aptiten...
Så ljust och fint! Vad snabbt du kommer iordning! DuracellkaninNjuter av ett glas rött och musik i mitt nästan ifärdigställda vardagsrum. Matta och taklampa saknas ännu.
Visa bifogad fil 30637
GrattisSå lurad!
Får samtal om kris i butiken, sticker dit och när jag kommer springande spelas ”Happy birthday”, alla dansar (även vakten ) och de har köpt champagne och skrivit ett långt kärleksbrev typ! Helt sjukt eftersom det inte är jämnt på ngt sätt?!
Skriver väl grattis här med! Du förtjänar jobbfirandet! Kul och grattis!Så lurad!
Får samtal om kris i butiken, sticker dit och när jag kommer springande spelas ”Happy birthday”, alla dansar (även vakten ) och de har köpt champagne och skrivit ett långt kärleksbrev typ! Helt sjukt eftersom det inte är jämnt på ngt sätt?!