Så gott det ser ut - och vilken fin dukning ! Väldigt vacker servis !
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
TackKRam om du vill ha
Begravningar är skitjobbiga, men också bra genom att man får gå in i sorgen och saknaden ihop med andra. Jag tycker alltid sorgen blir lite annorlunda efter begravningen, lite lättare att hantera efter man tagit farväl ihop med andra.
heart
heart
Idag säger vi hejdå till mormor för sista gången och min ångest är på top, det finns inget som får ner den ens det minsta i nivå just nu...
Jag vill bara springa ifrån mig själv, och springa ikapp mormor (och morfar)
Vad fint du har fått detNjuter av ett glas rött och musik i mitt nästan ifärdigställda vardagsrum. Matta och taklampa saknas ännu.
Visa bifogad fil 30637
Tack
Begravningar är skitjobbiga... men jag tycker verkligen de fyller sin funktion i sorgearbetet. Pappas begravning var vidrig men den följde formen jag lärt mig som barn (bla av pappa) för hur man sörjer någon bortgången och hur det "ska" göras. Det finns en poäng med att bara följa med i traditionerna för det gjorde det hela lättare för mig iaf.
Men sorgen är lika stor för det *stor kram om du vill ha*
Såg inte smaskens ut...Kollar upp vad jag ska äta för mat i veckan som kommer. Letade efter bra recept på linssoppa. Tappade aptiten...
Man får hoppas!Tack! Såväl mat som dukning var väldigt spontan minst sagt!
Edit:
Nu har ambulans lämnat och därefter brandbilarna. Tre polisbilar stod kvar på bron ett tag men de åkte också nu. Hoppas att det gick bra!