Håller med! Känns som att det är lördag idag, min skalle reder inte ut det.Känns konstigt med arbetsdag imorgon
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Håller med! Känns som att det är lördag idag, min skalle reder inte ut det.Känns konstigt med arbetsdag imorgon
Ja jag har också funderat på detLigger och tittar på "Ring så städar vi" och tänker att det hade varit rätt kul att vara en "extremstädare". Tänk så tillfredsställande att få fixa ett hem från total katastrof till rent och beboeligt igen !!
Haha.... Lite långt att åka, men annars så....Det gar bra att komma hit och prova pa om du gillar det
Tack och lov är jag ledig imorgon men det känns ändå lite märkligt.... Och nästa vecka blir också förvirrande.... Det är inte lätt med all denna ledighet !!Håller med! Känns som att det är lördag idag, min skalle reder inte ut det.
Packat upp de flesta flyttkartongerna och gluttat i resten...tror jag, men hittar inte sonens kalsonger
Ligger och tittar på "Ring så städar vi" och tänker att det hade varit rätt kul att vara en "extremstädare". Tänk så tillfredsställande att få fixa ett hem från total katastrof till rent och beboeligt igen !!
På min stekpanna funkar inte detta. Bräns fast direkt då trots knappt någon värme. Rostfritt stål. Brukar hälla i både olja/smör bara precis före lökenGör tvärtom. Häll ner den hackade löken och ringla sedan på oljan. Lök ska ju stekas på låg värme så det funkar alldeles utmärkt. Och skvätter inte.
Jag jobbar...sitter undrar vad ska jag göra i dag?
Stackare!Jag jobbar...