Firar World MS day med röda fläckar på kinderna efter droppet igår, haha.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
en bra start, hur är deltat? öking eller minsking? är du mer eller mindre vid liv än du var för en timme sedan?Försöker utvärdera mitt sk allmäntillstånd. Positivt är ju att jag är vid liv!
Regn är bra!Attans, det har redan börjat regna. Där rök den planeringen.
Jo, jag håller med, men jag gillar inte att bli blöt om händerna. Det är liksom oundvikligt om man ska göra något ute i regn. Och mina regnkläder sitter inte bra längre eftersom jag gått upp i vikt sedan jag köpte dem.Regn är bra!
Jag har roat mig med på jobbet att säga till alla människor som gnäller på regnet att vi ska vara tacksamma att det faktiskt kommer regn med tanke på hur det såg ut förra året. Merparten har tänkt om och knallat ut i regnet med annan inställning
Jajjemän! Klart det finns en kak-tråd!Finns det en kak-tråd
Jag har ett recept som går hem hos alla: gör en mördeg, klicka ut i små alu-formar (de för kanelbullar fungerar också). Tryck i en Dumle i mitten på degen. Skjutsa in i ugnen på lagom temperatur tills dumlen smällt och mördegen blivit lite gyllen på toppen.
Ta ut, låt svalna/stelna och sen vräk i sig!
Ligga i sängen! *Inte vaknat än* ska strax iväg för att köpa mat åt fyrbenta, sen blir det nog stall. Ska ev ordna lite mer saker jag kan förbereda till festen i sommar, vet inte riktigt vad bara. Kanske pajer och pizzor? Eller fler jättestora tjurpenisar (det var precis det jag tänkte på när jag gjorde de första baguetterna).Precis ätit en riktig brakfrukost. Mätt som en plätt.
Nu ska jag nog sy lite. Har inte gjort det på ett tag.
Vad ska man mer hitta på när det är ledig dag?
Regn är bra!
Jag har roat mig med på jobbet att säga till alla människor som gnäller på regnet att vi ska vara tacksamma att det faktiskt kommer regn med tanke på hur det såg ut förra året. Merparten har tänkt om och knallat ut i regnet med annan inställning
Säg till nästa gång! Han får väl gå ut en bit från huset eller hålla sig! Och du ska INTE ta rätt på hans fimpar !Intog en större mängd rödvin igår. Det bästa var att jag somnade direktMen jag kan ju inte lösa mina sömnproblem med vin.
Idag har jag sanerat köket efter dotterns födelsedagsfest. Det behövdes...Golven var megakladdiga också så jag har torkat golven också.
Och nu sitter dotterns pojkvän på terassen och röker så jag kan inte ha min terassdörr öppen pga av stanken. Måtte killen sluta röka eller att dottern gör slut.