Vad Gör Vi? C

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sitter och oroar mig som vanligt.. Loggade in på antagning.se och såg att mina tre översta val inför hösten fortfarande är markerade med "handläggning pågår", vill ju i alla fall veta om jag är behörig (ska jag i princip vara) eller ej. Ett antagningsbesked hade inte heller varit helt fel!

Är så nöjd med min morotskaka jag bakade idag, både snygg och god 😍

018E6A29-7E1E-443C-BAF3-A2D2D7E26181.webp

Vilken diet? *sneglar på chipsen intill mig* :angel:

Den jag inledde i Mondags for att tappa 7-8 kilo. Den som jag fullstandigt ignorerat fran Mondag eftermiddag:arghh: Sjalv kopte jag en STOR pase chips fran "nyttiga gronsaker" sa da gor det sakert ingen skillnad att de ar deep fried. :cautious: I dag har jag kopt2 par nya byxor ...ett par medium hoga och ett par hoga i midjan. Det tog hand om min Muffin-Top mycket effektivt:banana: sa da ar det val bara att ata upp chipsen va? :p

Precis ätit en riktig brakfrukost. Mätt som en plätt.
Nu ska jag nog sy lite. Har inte gjort det på ett tag.

Vad ska man mer hitta på när det är ledig dag?

Jag tycker ni är lite dåliga på att uppdatera i kaktråden @Miao och @bettysmatte 😘
Finns det en kak-tråd :eek::love::d

Jag har ett recept som går hem hos alla: gör en mördeg, klicka ut i små alu-formar (de för kanelbullar fungerar också). Tryck i en Dumle i mitten på degen. Skjutsa in i ugnen på lagom temperatur tills dumlen smällt och mördegen blivit lite gyllen på toppen.
Ta ut, låt svalna/stelna och sen vräk i sig!

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Fritid Nästa vecka reser jag och min lille hund till Österlen. Vi bor i Vik. Ge mig tips om vad vi ska hitta på?
Svar
8
· Visningar
367
Senast: BornAgain
·
IT & mobiler Hjälp mig att inte bli ruinerad av min mobil eller kanske egentligen mer av min operatör när jag reser utomlands imorgon :nailbiting...
Svar
10
· Visningar
413
Samhälle Nästa vecka ska vi åka till Stockholm. Det är jag och min man, tre av våra barn (11, 13, 14) och hunden. Vi har bytt bostad med en annan...
2
Svar
29
· Visningar
1 374
Senast: Mia_R
·
  • Artikel Artikel
Hästnyheter Snart drar OS i Paris i gång och en som kommer åka ner som åskådare är Nina Lodin. Under hennes resa kommer hon att dela med sig av...
Svar
0
· Visningar
162
Senast: Gunnar
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama