R
Raderad medlem 68338
Greveost är inte gott
Livet är för kort för att käka dålig ost, just sayin
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Greveost är inte gott
Jag tycker bara om hushållsostLivet är för kort för att käka dålig ost, just sayin
Jag tycker bara om hushållsost
Är dock hos mamma idag, så då får en ta vad som finns i kylen
Vaknade med ett ryck 10.00 och hade flertalet missade samtal från chefen. Kris på jobbet och jag måste ner dit och lösa en grej. Stackarn hade börjat ringa vid 07
Men nu är jag i all hast på väg ner till stan!
Problemet är att jag ska luncha kl 13 med en av kvarterets bohemer så måste lösa krisen innan det. Detta är en herre som saknar mobiltelefon så enda sättet att skjuta upp lunchen är att gå till hans hus och banka på dörren. Opraktiskt minst sagt
Sen i em ska jag på vernissage. Egentligen är jag inte supertaggad på detta men en fotograf har gjort ett projekt om "eccentriska kvinnor" och jag är en av dem hon plåtat i mitt "minimalistiska" hem så måste ställa upp och visa min nuna där en stund iaf.
Skyller på min autismdiagnos vi har ju lite andra preferenserEh ok. Har du kollat upp smaklökarna? Ngt kan vara fel
Fan också. Det tänkte jag inte på. Då får jag alltså inte svar på mina frågor om mina mediciner förrän på fredag.Tänk på att det är röd dag imorgon
1177 kanske?Fan också. Det tänkte jag inte på. Då får jag alltså inte svar på mina frågor om mina mediciner förrän på fredag.
Har de inte öppet mer idag då?Fan också. Det tänkte jag inte på. Då får jag alltså inte svar på mina frågor om mina mediciner förrän på fredag.
Jag har nog gett upp för dagen. Det känns som en för stor ansträngning att ringa om jag inte får ett säkert svar.1177 kanske?
Tiden för rådgivning är mellan 8.00 och 11.30. Det insåg jag 5 minuter innan rådgivningen skulle stänga för dagen. Jag trodde jag skulle få svar då jag hamnade i kön innan de stängde, men pallade inte att vänta mer än 40 minuter.Har de inte öppet mer idag då?
Du kan ju ringa upp medans du gör ngt annat om du inte har tid att sitta och vänta bara.
Jag brukar ringa upp och ha på högtalaren. Så kan jag kuta till telefonen om de svarar.
Men personen skämtar ju!Jag menar personen som delade inlägget. Varför är det synd om barnet? Det är ju inte ens sant? Bara en ”rolig” meme.
Vad är en inbakad gös inbakad i ?Har ätit lunch på Tennis med kvarterets gubbar. Alltid lika trevligt! Avhandlat ämnen som arkeologi, kulturhistoria och byggnadsvård. Ätit inbakad gös, druckit större mängder vin och avslutade med en promenad!
Vad är en inbakad gös inbakad i ?
Har fyllt min tårta med jordgubbskompott och vit chokladmousse. Sitter och väntar på att pastan ska bli klar så att jag kan äta innan jag fortsätter "tårtäventyret" med den roliga....dekoreringen !!