Vad Gör Vi? C

Status
Stängd för vidare inlägg.
Krupit ner under täcket igen efter frukosten. Förkyld och febrig och allmänt gråtig (pga febern tror jag).
Bara tabletterna hunnit verka så ska hästen få lite motion.

Puckona på sjukgymnastiken hade gjort en lista på kundens alla bokningar. EN lista. Färdtjänsten vill också gärna ha den listan så körningarna kan planeras in. Jag fick be om en extra lista.

Mår bättre idag. Oerhört skönt, fick migrän igår med tillhörande grym ångest. Jag vet inte om ångesten triggar migränet eller om det är tvärt om. Vidrigt iaf. Men jag vet varför det kom, det gör det lättare att hantera ändå.

Idag skiner solen och maken är ledig! Jag ska fixa mina odlingar ute vid stallet, har beslutat att ta två badkar som inte används och odla i istället för att bygga lådor. Enklare, billigare och lätta att flytta vid behov :D
Har tomat, gurka, chili, paprika som ska stå mot stallväggen som är i söderläge.

Idag säger vi hejdå till mormor för sista gången :cry: och min ångest är på top, det finns inget som får ner den ens det minsta i nivå just nu... :cry::cry:

Jag vill bara springa ifrån mig själv, och springa ikapp mormor (och morfar) :cry::heart
KRam om du vill ha :heart
Begravningar är skitjobbiga, men också bra genom att man får gå in i sorgen och saknaden ihop med andra. Jag tycker alltid sorgen blir lite annorlunda efter begravningen, lite lättare att hantera efter man tagit farväl ihop med andra.

Barnen lediga från skola och dagis idag. Jag har jobbat på förmiddagen men nu ska vi gå ut och motionera lite hästar i solen :) Blåser dock en hel del, men det ösregnar i alla fall inte :p Ska vattna i växthuset också och förbereda för gräsklippning senare idag.

Alltså - mina tanter :love:

Ett halvdussin skröpliga damer mellan 50-60. Men sådana kämpar. Idag kom jag ner till dem efter förmiddagsrasten för att vi skulle gå tillbiblioteket tillsammans. Var hittar jag dem? Jo i gymmet!
De har ramadan allihop så de kan inte fika. Så de gick till personalgymmet vägg i vägg. :)

Tåget blev försenat pga elfel men nu är jag äntligen i byn! Hundarna behöver verkligen komma ut och kissa nu så det blir en rask promenad hem. Idag kommer det en massa kattmat och kattsand och det behövs verkligen.

Ska inmundiga detta i detta nu:

30615

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Fritid Nästa vecka reser jag och min lille hund till Österlen. Vi bor i Vik. Ge mig tips om vad vi ska hitta på?
Svar
8
· Visningar
367
Senast: BornAgain
·
IT & mobiler Hjälp mig att inte bli ruinerad av min mobil eller kanske egentligen mer av min operatör när jag reser utomlands imorgon :nailbiting...
Svar
10
· Visningar
413
Samhälle Nästa vecka ska vi åka till Stockholm. Det är jag och min man, tre av våra barn (11, 13, 14) och hunden. Vi har bytt bostad med en annan...
2
Svar
29
· Visningar
1 374
Senast: Mia_R
·
  • Artikel Artikel
Hästnyheter Snart drar OS i Paris i gång och en som kommer åka ner som åskådare är Nina Lodin. Under hennes resa kommer hon att dela med sig av...
Svar
0
· Visningar
162
Senast: Gunnar
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama