Vad gör ni?

Status
Stängd för vidare inlägg.
Läste "red bean längd" som "ridit bearnaisesåsen längd" och kunde inte alls förstå vad du sysslat med O_o *trött*

Hoppas jobbsituationen förbättras snart, sånt tär så mycket på en!

:rofl: Ja bearnaise sås får jag nog inte ens tag på här.

Inte troligt, som värst var det i våras då Farmor låg på sjukhus (och sedan avled) och en god vän var allvarligt skadad på sjukhus. Empati är liksom inte deras starka grejer, snarare självupptagenhet, arrogans och att sprida en massa dynga om som många som möjligt. De hugger på det minsta och jag kan inte föra en tå fel (egentligen stämmer inte det heller, de hittar liksom på saker ur tomma luften så jag kan göra ingenting och ändå är jag helt hemsk). Den värsta personen höll i våras på med att inte säga hej och visa hur ofantligt arg hon var på mig, men jag hade liksom inte gjort något :confused: Hade annat på hjärnan och det enda som hade hänt samma dag det började var att att hon slängde upp en dörr i ansiktet på mig (inte på flit) och jag sa hej. Jag har varit borta i flera månader och håller på och blir helt förstörd av att ha varit tillbaka i två veckor :cry:

De har i alla fall slutat snacka skit öppet så jag kan höra det (helt sjukt, de liksom såg till att jag kunde höra allt). Istället sitter de på något sorts chat program, känslan är helt hemsk då det känns som att det pratas om mig rätt ofta. Så fort jag sagt eller pratat med någon så börjas det liksom knappas frenetiskt. Det spelar liksom ingen roll vad jag gör. Falska, ytliga personer som försöker boosta sitt eget självförtroende genom att trycka ner andra.

Men det är rätt ohållbart så jag tror tyvärr att jag måste prata med min handledare när han är tillbaka.

:rofl: Ja bearnaise sås får jag nog inte ens tag på här.

Inte troligt, som värst var det i våras då Farmor låg på sjukhus (och sedan avled) och en god vän var allvarligt skadad på sjukhus. Empati är liksom inte deras starka grejer, snarare självupptagenhet, arrogans och att sprida en massa dynga om som många som möjligt. De hugger på det minsta och jag kan inte föra en tå fel (egentligen stämmer inte det heller, de hittar liksom på saker ur tomma luften så jag kan göra ingenting och ändå är jag helt hemsk). Den värsta personen höll i våras på med att inte säga hej och visa hur ofantligt arg hon var på mig, men jag hade liksom inte gjort något :confused: Hade annat på hjärnan och det enda som hade hänt samma dag det började var att att hon slängde upp en dörr i ansiktet på mig (inte på flit) och jag sa hej. Jag har varit borta i flera månader och håller på och blir helt förstörd av att ha varit tillbaka i två veckor :cry:

De har i alla fall slutat snacka skit öppet så jag kan höra det (helt sjukt, de liksom såg till att jag kunde höra allt). Istället sitter de på något sorts chat program, känslan är helt hemsk då det känns som att det pratas om mig rätt ofta. Så fort jag sagt eller pratat med någon så börjas det liksom knappas frenetiskt. Det spelar liksom ingen roll vad jag gör. Falska, ytliga personer som försöker boosta sitt eget självförtroende genom att trycka ner andra.

Men det är rätt ohållbart så jag tror tyvärr att jag måste prata med min handledare när han är tillbaka.
Är du yngre och snyggare än dom eller vad tror du det kan bero på? Låter helt fruktansvärt iaf :( Jag hade inte kunnat knipa :o

Rehabcyklar.Slet ur inläggen och peppar peppar protesterar inte foten. Så idag blir det 35 min. Men fy vad orken är dålig.

Är hungrig.
Orkar inte kliva ur sängen.
Irriterad på att nya hovis valt sämsta månaden att inte dyka upp på, alla har ju semester :mad:

Ligger i sängen var uppe och kokade kaffe. Tänke åka och handla ångrade mej och gick och lade mej tog med en bra bok. Härligt med semester behöver inte kliva upp om jag inte vill. ;)

På jobbet. Sjukt trött och har för lite att göra! Spöregnar ute och hästen har flugtäcket på sig. Känn väldigt onödigt.

Hemma från jobb och uthämtande av Ikea luckor. Dessa sista utgående var på rea, synd de första inte var det med..
Till hästarna nu. Sen testa ny pizza. Ny ägare visst.

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Juridik & Ekonomi För flera år sen pratade jag med SBAB och fick reda på att man bara kan få bolån på bostad med vattentoalett. Jag tänker ev börja leta... 2
Svar
36
· Visningar
1 976
Senast: cassiopeja
·
Tjatter Som barn lärde jag mig att man alltid ska knäcka ägg i en skål för att kunna sortera ut ett dåligt ägg innan det hamnar i stekpannan... 2 3
Svar
52
· Visningar
2 630
Senast: Ceta
·
Skola & Jobb Jobbar nu på ett äldreboende, det är samma människor, samma rutiner, dag ut och dag in, och allt sker mellan 4 väggar. Såklart händer... 2
Svar
22
· Visningar
1 249
Kropp & Själ Har hittills klarat mig ganska bra från smärtor, det är mest migrän jag lidit av, och ett gammalt skadat knä som gjort sig påmint då och... 2
Svar
26
· Visningar
1 210
Senast: NilHe
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka