Vad gör ni?

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sitter på pizzerian och väntar på en pizza. Är på kasst humör och ska jobba 16 h sen så jag tyckte att jag var värd det.

Sitter i soffan och sloar ... Jag maste hitta pa ett litet tranings program vi kan gora pa gras (har i Florida ar det som att ga pa en madrass ... tjockt och gungit. Nar citrus frukter ramlar fran traden forsvinner de i den valklippta grasmattan och man kan inte hitta dem igen) till Miss Mandy som har ont under fotternaO_o Fotgaende funkar inte sa det far bli lita annat. Tur det ar varmt sa hon blir trott fort. :p

Rastat hunden och nu vilar jag i soffan. Ska ta in kaninerna snart så jag kan ta kväller. Hade tänkt klippa gräs, men hoppar det idag :)

Har landat hemma efter en 24 h kryssning med familjen, även om det ett tag såg ut som om vi inte skulle hinna med... Jäkla trafik i Stockholm O_o Men vi hann precis och har haft det fantastiskt skönt, ätit alldeles för mycket och bara lullat runt. :D Sen hann jag med en tur i svampskogen när vi kom hem också så nu har jag två liter kantareller! :d

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Juridik & Ekonomi För flera år sen pratade jag med SBAB och fick reda på att man bara kan få bolån på bostad med vattentoalett. Jag tänker ev börja leta... 2
Svar
36
· Visningar
1 976
Senast: cassiopeja
·
Tjatter Som barn lärde jag mig att man alltid ska knäcka ägg i en skål för att kunna sortera ut ett dåligt ägg innan det hamnar i stekpannan... 2 3
Svar
52
· Visningar
2 630
Senast: Ceta
·
Skola & Jobb Jobbar nu på ett äldreboende, det är samma människor, samma rutiner, dag ut och dag in, och allt sker mellan 4 väggar. Såklart händer... 2
Svar
22
· Visningar
1 245
Kropp & Själ Har hittills klarat mig ganska bra från smärtor, det är mest migrän jag lidit av, och ett gammalt skadat knä som gjort sig påmint då och... 2
Svar
26
· Visningar
1 210
Senast: NilHe
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka