Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Blä. Skulle vara vuxen och dricka kaffe svart på mötet. Är du dum i huvudet sa min kropp som inte gillade den koncentrerade mängden koffein så nu är jag darrig och lite illamående. Toppen, verkligen.![]()
Prata med den som har hand om lönen på ditt jobb! Jag tyckte att de drog lite skatt på mina pengar, men det visade sig tillslut att jag fick tillbaka på skatten ändå.Just nu sitter jag såhäroch kikar på mitt första lönebesked som kom med posten igår
Men fattar ingenting?
Tycker dom dragit lite skatt men med en uträkning på nätet så ska det stämma så jag känner mig dum i huvudet och vill inte åka på en skattesmäll nästa år
Jag och siffror funkar verkligen inte ihop.
Och skatteverkets hemsida är enbart gjord för folk som kan räkna, inte någon med dyskalkyli![]()
Prata med den som har hand om lönen på ditt jobb! Jag tyckte att de drog lite skatt på mina pengar, men det visade sig tillslut att jag fick tillbaka på skatten ändå.
Du kan ju alltid fråga om de kan dra mer skatt.Jag pratade med min chef idag och sa att jag tyckte dom drog lite skatt men enligt henne så gjorde dom inte det. Så jag skulle få en lapp att skriva under innan dom skickar ut lönen om att jag frivilligt vill betala mer skatt.
Så därför känner jag mig dum i huvudet.
När det gäller siffror så får allt gärna stämma från början för jag fattar ändå inget av det.
Jag brukar alltid få tillbaka på skatten och vill fortsätta ha det så.
Så får väl kolla upp hur man betalar mer skatt själv. Vet att man ska kunna betala in mer själv.
@Matmissbrukaren jag tycker också de drar lite skatt för mig (23%) och tror vi bor i samma kommun och jag fick tillbaka på skatten![]()
Ja jag tänker iaf inte göra samma misstag igen!
Är man bara vuxen om kaffet är svart?
Då är jag en riktig barnunge, som bara dricker vaniljlatte med typ 30% kaffe i, resten mjölk och vaniljsyrup
Så dagens läxa till dig - behåll barnasinnet och sluta dricka svart kaffe![]()