Vad gör ni?

Status
Stängd för vidare inlägg.
Så irriterad på nya windows 8... segt och krångligt att hantera. Jag skulle aldrig bytt från stabila windows 7. Nya program, ny dator, och den hackar fanemej hela tiden.

Sitter och tuggar på vattenmelon. Hade hoppats på grillat ikväll men pojkvännen blev sjuk. Nåväl.. mer WoW och annat kul istället!

:wtf::( Höll på att börja störtböla på jobbet.

Så jag gick hem, och köpte en mandel och red bean längd som jag käkat till middag. Ska försöka få lite jobb gjort här istället.

*Våga vägra att inte visa taskiga personer hur dåligt de får en att må*

Läste "red bean längd" som "ridit bearnaisesåsen längd" och kunde inte alls förstå vad du sysslat med O_o *trött*

Hoppas jobbsituationen förbättras snart, sånt tär så mycket på en!

Jag borde verkligen sova nu, men i stället har jag suttit med ekonomin inför mötet i morgon och har en kattunge som tuggar på mina tår (lite lagom smärtsamt men hon är ju söt :angel: ). Ska vara på jobbet vid 7 i morgon, det kan bli spännande hur jag överlever morgondagen... :cautious:

Väntar på att tvättmaskinen ska bli klar så jag kan stoppa in tvätten (täcke och påslakan) i tumlaren.

Vi har sen några veckor tillbaka en ny liten katt i familjen och den vill helst kissa i bonusdotterns säng :(
Den har flera lådor till godo och som den oftast går på...men tyvärr gå han även i möblerna. Hoppas verkligen att den lägger av med det snart annars vet jag inte hur vi ska göra :cry:

Sitter och lyssnar pa sonen och svardotterns systerdotter pa 6 ar. Hon ar en riktigt klok 6aring ... sa vansinnigt go.
Maten ar forberedd ... socker artorna ar angade, cherry tomaterna skurna, dressingen klar och "tossed" bara toasted mandel ska dit ... Sasen ar klar, men behover blandas ... nar laxen ar fardig grillad. Kan inte vanta.

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Juridik & Ekonomi För flera år sen pratade jag med SBAB och fick reda på att man bara kan få bolån på bostad med vattentoalett. Jag tänker ev börja leta... 2
Svar
36
· Visningar
1 976
Senast: cassiopeja
·
Tjatter Som barn lärde jag mig att man alltid ska knäcka ägg i en skål för att kunna sortera ut ett dåligt ägg innan det hamnar i stekpannan... 2 3
Svar
52
· Visningar
2 630
Senast: Ceta
·
Skola & Jobb Jobbar nu på ett äldreboende, det är samma människor, samma rutiner, dag ut och dag in, och allt sker mellan 4 väggar. Såklart händer... 2
Svar
22
· Visningar
1 250
Kropp & Själ Har hittills klarat mig ganska bra från smärtor, det är mest migrän jag lidit av, och ett gammalt skadat knä som gjort sig påmint då och... 2
Svar
26
· Visningar
1 210
Senast: NilHe
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka