Vad gör ni?

Status
Stängd för vidare inlägg.
Försöker få liv i gubben, vi ska fortsätta fixa om i sovrummet... :banana:

Ett miraaaakel har skett. Vi flyttade till huset 2008 och jag har haft allergi mot inredning typ sen dess, men nu är jag på G och vill fixa och dona :bump:

Börjar känna mig rejält stressad då en av min tre katter inte har setts till sen i söndags fm.
Nu vill jag att Ior ska komma hem välbehållen!!!

Samlar kraft för dagens lediga dag: stallet inkl. rida en häst, tömköra en häst, fylla på vatten i de fem hagarna samt fortsätta tömma bäddarna, till gymmet, gå på Shaperoll, dammsuga, rensa ogräs och handla mat.

Jag samlar också kraft, för att kicka igång min gamla lilla mini-pc för att koppla upp telefonen mot iTunes. Gruvar mig både för datorn och för iTunes. :D

Planerar att åka till Falsterbo HS imorgon och funderar på hur dags vi ska åka. Funderar dessutom på om vi ska ta med hunden eller om hon har det bättre hemma.

Hann slänga de sista två påsarna innan sopbilen kom.

Tagit bort ett trasigt bensnöre och svurit över täckesmarodörerna som står i hagen och ser ut som tre zebror och en åsna.

Nu te och två avsnitt tv-serier.

Blåser nåt kopiöst.. Försöker komma på vilken veterinär man ska lita på.
Saknar XL och Boström juuuuuu
Kanske ska ringa dem för rådfrågning även om de bor 50 mil bort.
Hunden ska ju få ett ul senare idag men vet inte om förtroendet finna för den vet.
Hoppas DV ringer snart så kanske jag kan få ul hos dem om rätt vet jobbar.

Sitter på tåget och läser på om konserveringsmetoder för livsmedel O_o Inte jätteglad för omtentan jag har släpandes :p

:wtf::( Höll på att börja störtböla på jobbet.

Så jag gick hem, och köpte en mandel och red bean längd som jag käkat till middag. Ska försöka få lite jobb gjort här istället.

*Våga vägra att inte visa taskiga personer hur dåligt de får en att må*

Sitter på tåget. Just nu försöker jag undvika att strypa en unge som gallskriker. Är det normalt att föräldern inte säger åt om barnet illvrålar så att öronen skärs sönder? Barnet är kanske 4 år. Hade förväntat mig att föräldern iaf försökt tysta ungen

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Juridik & Ekonomi För flera år sen pratade jag med SBAB och fick reda på att man bara kan få bolån på bostad med vattentoalett. Jag tänker ev börja leta... 2
Svar
36
· Visningar
1 976
Senast: cassiopeja
·
Tjatter Som barn lärde jag mig att man alltid ska knäcka ägg i en skål för att kunna sortera ut ett dåligt ägg innan det hamnar i stekpannan... 2 3
Svar
52
· Visningar
2 630
Senast: Ceta
·
Skola & Jobb Jobbar nu på ett äldreboende, det är samma människor, samma rutiner, dag ut och dag in, och allt sker mellan 4 väggar. Såklart händer... 2
Svar
22
· Visningar
1 253
Kropp & Själ Har hittills klarat mig ganska bra från smärtor, det är mest migrän jag lidit av, och ett gammalt skadat knä som gjort sig påmint då och... 2
Svar
26
· Visningar
1 210
Senast: NilHe
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka