Vad gör ni?

• Tjatter
  • Trådstartare Trådstartare Raderad medlem 68338
  • Startdatum Startdatum
Status
Stängd för vidare inlägg.
Sitter med ett gäng kollegor och snackar skit medan vi väntar på ett annat gäng kollegor som ska hjälpa oss idag. Men de börjar inte förrän 7...

Pluggar, pluggar, pluggar.. Har två veckor på mig att skriva ett projektarbete som jag borde börjat med redan i april. Good going Sthu!

Tittade ut på männen som skulle trimma gräs runt träd och stolpar på gården utanför. Herregud, vad håller de på med? Ja, något gräs är det inte kvar i varje fall. De hade tydligen bråttom, för båda två rusade runt träden och slängde med röjsågen fram och tillbaka som galna. Ser inte särskilt fint ut här ute nu, med stora kala ringar runt varje träd..
Usch, nu blev jag irriterad! Kan man inte ha lite yrkesstolthet och tänka att det gärna får finnas lite gräs kvar när man är färdig?

Blev uppringd av AW om ett kort uppdrag nästa vecka. På Värmdö. Det går ju inte! Med kollektivtrafik skulle enkel resa ta drygt 2 timmar om allt klaffar = ej ok. Hoppas jag inte blir av med ersättning om jag tackar nej när de ger ett sånt absurt förslag. Annars får de stå för taxi eller nåt!

Sitter i bilen på skolans parkering i hällande regn, moffar i mig godis och väntar på sonen.
Har en stooor godispåse:d
Egentligen är den tänkt till sambon som tröst. Han går hemma med bältros den stackarn.
Får väl se om det blir något kvar till honom :angel:

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Hundträning Något luddig trådstart kanske men jag har ett problem med att min ena hund har gjort utfall mot barn i koppel. Med utfall menar jag att...
2
Svar
38
· Visningar
4 571
Senast: Liran
·
Hundavel & Ras Hejsan! Jag går i tankarna om att köpa hund men får inte ordning på mina tankar om vad jag vill ha riktigt. Kan ni hjälpa mig bolla...
2 3 4
Svar
68
· Visningar
10 866
Senast: inverterad
·
IT & mobiler Idag när jag kollade min email, brukar även kolla skräpposten då några av mina mail som inte är skräppost hamnar där också och såg ett X...
Svar
19
· Visningar
3 477
Hundträning Denna trådstart är utbruten från en annan tråd av en moderator. Vi gör det ibland när ett ämne verkar intressant för flera och/eller...
2
Svar
28
· Visningar
3 146
Senast: vallhund
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar