Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Schiller är bäst!!Jag är som på skitbra humör efter ha hittat en riktigt bra kull schillrar med intressant avelsarbete bakom OCH sambon är lite intresserad. Hoppas hoppas det blir en valp nu!
Nej verkigen inte partiskSchiller är bäst!!
(Min ligger och snarkar bredvid mig så jag är inte ett dugg partisk)
Min spårar gärna harar. (fast hon är hårt hunsad av vår kanin haha)Nej verkigen inte partisk
Dock så har det varit problem att hitta harlinjer, men det verkar inte vara en trend bara hos schiller. Har sett annonser med "harrena " stövare vilket jag inte tycker är rätt väg att gå. Blev så jävla glad över dessa och och uppfödaren som bryter trenden.
Blir bra med en valp med då jag tror jag skulle vara lite rädd för en äldre.
Väntar på att maten ska bli klar och konstaterar än en gång att mitt liv suger på alla tänkbara sätt. Och det verkar aldrig kunna gå att få någon ändring på det heller.
Hoppas ändå att ändringen kommer! KramVäntar på att maten ska bli klar och konstaterar än en gång att mitt liv suger på alla tänkbara sätt. Och det verkar aldrig kunna gå att få någon ändring på det heller.
Ta en morot! *s*Idag är jag hungrig, skitjobbigt!
Ta en morot! *s*
Nej men allvarligt, det är skitjobbigt!