Vad gör ni?

• Tjatter
  • Trådstartare Trådstartare Raderad medlem 68338
  • Startdatum Startdatum
Status
Stängd för vidare inlägg.
Pluggat fm, nu känns det som det får vara resten av dagen. Finns andra roliga böcker man kan läsa som inte ingår i kursen (så som psykologibok. ;))

Är på jobbet och käkar lunch ensam idag, men har åtminstone god matlåda :up: Snart dags att sätta igång igen och ringa en massa samtal.

Funderar på hur jag ska lappa ihop allt med jobb osv framöver.
Fick ju det där konstiga erbjudandet och känner att jag måste testa iaf vad det är för ngt.
Min kompis bekant hade kommit förbi och bara:
"Detta är ju helt omöjligt typ men jag måste hitta ngn som har erfarenhet av eccentriska överklasstanter, som gillar mode, historia, konst, kultur. Gärna språkligt begåvad, helst också med eccentrisk stil. Social och pålitlig, bör också behärska pianospel. Och som har körkort och kan köra en lamborghini i innerstan".

Min kompis bara.... :cool::cool::cool::cool:

Funderar på hur jag ska lappa ihop allt med jobb osv framöver.
Fick ju det där konstiga erbjudandet och känner att jag måste testa iaf vad det är för ngt.
Min kompis bekant hade kommit förbi och bara:
"Detta är ju helt omöjligt typ men jag måste hitta ngn som har erfarenhet av eccentriska överklasstanter, som gillar mode, historia, konst, kultur. Gärna språkligt begåvad, helst också med eccentrisk stil. Social och pålitlig, bör också behärska pianospel. Och som har körkort och kan köra en lamborghini i innerstan".

Min kompis bara.... :cool::cool::cool::cool:

Nu är den stora frågan... kan du spela piano?! :sneaky: Resten utgår vi ifrån att du är kvalificerad för :D

Sitter i bilen och försöker tänka snälla tankar om den. Min är på verkstad så jag måste köra sambons V70 från typ 90-talet. Med stenhård koppling så jag måste sitta med näsan i ratten och det går inte att höja sätet så man ser nog bara min tofs på huvudet.

Jag vill ha tillbaka Jeepen :cry:

Mvh Bortskämd lil-sis

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Hundträning Något luddig trådstart kanske men jag har ett problem med att min ena hund har gjort utfall mot barn i koppel. Med utfall menar jag att...
2
Svar
38
· Visningar
4 571
Senast: Liran
·
Hundavel & Ras Hejsan! Jag går i tankarna om att köpa hund men får inte ordning på mina tankar om vad jag vill ha riktigt. Kan ni hjälpa mig bolla...
2 3 4
Svar
68
· Visningar
10 866
Senast: inverterad
·
IT & mobiler Idag när jag kollade min email, brukar även kolla skräpposten då några av mina mail som inte är skräppost hamnar där också och såg ett X...
Svar
19
· Visningar
3 477
Hundträning Denna trådstart är utbruten från en annan tråd av en moderator. Vi gör det ibland när ett ämne verkar intressant för flera och/eller...
2
Svar
28
· Visningar
3 146
Senast: vallhund
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar