Vad gör ni?

• Tjatter
  • Trådstartare Trådstartare Raderad medlem 68338
  • Startdatum Startdatum
Status
Stängd för vidare inlägg.
Tog nyss en halv mirtazapintablett (antidep men tar den för sömnen), ska börja med hel tablett fr.o.m. i morgon. Hoppas, hoppas, hoppas den funkar...

Funderar på att öppna en flaska champagne eller ej. idag varit på anställningsintervju. Jag är 90% säker på att jag fått jobbet och har efteråt blivit tillfrågad Vad jag vill ha i lön och har lämnat vad jag tror att är ett rimligt förslag. Möjligtvis något lågt. Jag är helt övertygad om att vi kan komma överens om lönen.

Jag är dock pessimist av naturen och har tappat räkningen på hur många gånger jag påpekat för "mina ungdomar" att man inte har jobbet innan pappret är påskrivet Hur mycket lovad man än är...

Så jag vet inte vad som flugit i mig som redan nu känner för att fira? ! Det måste vara någon slags chockreaktion.

Ska få in mina vildar i duschen så de kan sova sedan. Sedan blir det faktiskt sköbt att bara få vara själv en stund. Började dagen med begravning idag :(

Funderar på att öppna en flaska champagne eller ej. idag varit på anställningsintervju. Jag är 90% säker på att jag fått jobbet och har efteråt blivit tillfrågad Vad jag vill ha i lön och har lämnat vad jag tror att är ett rimligt förslag. Möjligtvis något lågt. Jag är helt övertygad om att vi kan komma överens om lönen.

Jag är dock pessimist av naturen och har tappat räkningen på hur många gånger jag påpekat för "mina ungdomar" att man inte har jobbet innan pappret är påskrivet Hur mycket lovad man än är...

Så jag vet inte vad som flugit i mig som redan nu känner för att fira? ! Det måste vara någon slags chockreaktion.

Champagne funkar oavsett :p
Hoppas det går vägen!

Pop that flask är vad jag säger :D det har gått bra idag, finns inget som säger att det ska gå dåligt imorgon (metaforiskt talat då) och det man alltid kan vara säker på är att imorgon är en ny dag.

Har jag fått in tillräckligt med klyschor i inlägget nu så du är övertygad att du ska öppna flaskan? :p :up:

Sitter och suckar över ännu en jobbansökan från helt okvalificerad till ett jobb med tydligt uttalad lägstanivå.

Är det nån som tjänar på att söka jobb man inte ens i långtgående drömmen kan uträtta?
Ja, den sökande. För då kan AF inte klanka ner på att de inte söker jobb och de får behålla sina pengar.
(hatar AF trots att det var många år sedan jag var i deras klor).

Som en kollega alltid säger: Det gäller att ta ut segern i förskott och fira - annars vet man ju inte om man nånsin får fira.

Ska få in mina vildar i duschen så de kan sova sedan. Sedan blir det faktiskt sköbt att bara få vara själv en stund. Började dagen med begravning idag :(

Beklagar sorgen! :(

Själv sitter jag & väntar på att killen ska höra av sig så jag kan dra till honom på filmkväll någon gång. :p

Kom hem från jobbet nyss.... Ska försöka peta i mig lite mat. Övervägde att käka en dubbeldaim och dricka vin till middag.
Men insåg sedan att min dagliga intag hittills bestått av
1 croissant med marmelad
1 risifrutti
1 snickersglass
1 glas juice

:cautious::cautious::cautious:

Så nu har jag inköpt kvalificerad hämtmat som ändå bör kvala in under "mat" som jag tänkte trycka i mig

Pop that flask är vad jag säger :D det har gått bra idag, finns inget som säger att det ska gå dåligt imorgon (metaforiskt talat då) och det man alltid kan vara säker på är att imorgon är en ny dag.

Har jag fått in tillräckligt med klyschor i inlägget nu så du är övertygad att du ska öppna flaskan? :p :up:
Efter en nogrann empirisk studie kan jag konstatera att champagne ger en lätt och behaglig berusning ;)

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Hundträning Något luddig trådstart kanske men jag har ett problem med att min ena hund har gjort utfall mot barn i koppel. Med utfall menar jag att...
2
Svar
38
· Visningar
4 567
Senast: Liran
·
Hundavel & Ras Hejsan! Jag går i tankarna om att köpa hund men får inte ordning på mina tankar om vad jag vill ha riktigt. Kan ni hjälpa mig bolla...
2 3 4
Svar
68
· Visningar
10 866
Senast: inverterad
·
IT & mobiler Idag när jag kollade min email, brukar även kolla skräpposten då några av mina mail som inte är skräppost hamnar där också och såg ett X...
Svar
19
· Visningar
3 477
Hundträning Denna trådstart är utbruten från en annan tråd av en moderator. Vi gör det ibland när ett ämne verkar intressant för flera och/eller...
2
Svar
28
· Visningar
3 146
Senast: vallhund
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar