Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Funderar på att öppna en flaska champagne eller ej. idag varit på anställningsintervju. Jag är 90% säker på att jag fått jobbet och har efteråt blivit tillfrågad Vad jag vill ha i lön och har lämnat vad jag tror att är ett rimligt förslag. Möjligtvis något lågt. Jag är helt övertygad om att vi kan komma överens om lönen.
Jag är dock pessimist av naturen och har tappat räkningen på hur många gånger jag påpekat för "mina ungdomar" att man inte har jobbet innan pappret är påskrivet Hur mycket lovad man än är...
Så jag vet inte vad som flugit i mig som redan nu känner för att fira? ! Det måste vara någon slags chockreaktion.
Funderar på att öppna en flaska champagne eller ej. idag varit på anställningsintervju. Jag är 90% säker på att jag fått jobbet och har efteråt blivit tillfrågad Vad jag vill ha i lön och har lämnat vad jag tror att är ett rimligt förslag. Möjligtvis något lågt. Jag är helt övertygad om att vi kan komma överens om lönen.
Jag är dock pessimist av naturen och har tappat räkningen på hur många gånger jag påpekat för "mina ungdomar" att man inte har jobbet innan pappret är påskrivet Hur mycket lovad man än är...
Så jag vet inte vad som flugit i mig som redan nu känner för att fira? ! Det måste vara någon slags chockreaktion.
För att du ska göra likör att ha till efterrätterna i sommar!P Man kan undra varfor vi har tre flaskor Absolut nar vi mycket, mycket sallan dricker starksprit
Efter en snabb lunch atergar jag nu till packningen. suck!
Ja, den sökande. För då kan AF inte klanka ner på att de inte söker jobb och de får behålla sina pengar.Sitter och suckar över ännu en jobbansökan från helt okvalificerad till ett jobb med tydligt uttalad lägstanivå.
Är det nån som tjänar på att söka jobb man inte ens i långtgående drömmen kan uträtta?
Ska få in mina vildar i duschen så de kan sova sedan. Sedan blir det faktiskt sköbt att bara få vara själv en stund. Började dagen med begravning idag
Tack!Beklagar sorgen!
Själv sitter jag & väntar på att killen ska höra av sig så jag kan dra till honom på filmkväll någon gång.
Åh gillar det programmet! Men får se det i morgon så berätta inte!Barnet sover äntligen och jag tittar på Mord i paradiset. Och äter bullar...
Efter en nogrann empirisk studie kan jag konstatera att champagne ger en lätt och behaglig berusningPop that flask är vad jag säger det har gått bra idag, finns inget som säger att det ska gå dåligt imorgon (metaforiskt talat då) och det man alltid kan vara säker på är att imorgon är en ny dag.
Har jag fått in tillräckligt med klyschor i inlägget nu så du är övertygad att du ska öppna flaskan?
För att du ska göra likör att ha till efterrätterna i sommar!