Ska gå ner och börja tvätta den enorma tvätthögen (var kommer all tvätt ifrån?!)
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Var rädd om dig!Dricker kaffe och undrar hur jag ska orka med dagen utan att somna totalt.
Usch.Har precis varit till blodsugarna (dvs labb på VC) och lämnat 8! st provrör Fastande dessutom så det var en jäkla tur att det inte var kö, mitt humör var inte på topp direkt
Har precis varit till blodsugarna (dvs labb på VC) och lämnat 8! st provrör Fastande dessutom så det var en jäkla tur att det inte var kö, mitt humör var inte på topp direkt
Som mest har jag tagit 18 rör på samma patient
Kl äter frukost.
Som mest har jag tagit 18 rör på samma patient
Stackarn, ingen blod kvar sen ju!
Och jag gnällde med fyra rör.. Eller ja, jag gnäller så fort jag ser en nål
Nu ska jag ut och gå en sväng, rensa hjärnan lite. Förhoppningsvis blåser jag inte bort.
Låter gott om inte annatBakar cheesecake för jag får finbesök. Moster ska ut till en gårdsbutik här i närheten och har med sig morfars bror och hans son. De är båda ungkarlar (eller ja, morfars bror är änkling sedan länge) så det är roligt att fixa riktigt go' fika när de kommer.
Cheesecaken är ett experiment: Vanlig digestivebotten med en fyllning som sas ska imitera en äppelkaka. Smeten ("vaniljsåsen") är smaksatt med vanilj och rom och sedan gjorde jag rätt små bitar av tre äpplen som jag stekte för att få dem mjuka och kryddade med kanel (och litegrann socker). Äpplena direkt på bottnen och sedan smeten ovanpå. Vi får se om det blir ätbart
Låter gott om inte annat