Vad gör ni?

• Tjatter
  • Trådstartare Trådstartare Raderad medlem 68338
  • Startdatum Startdatum
Status
Stängd för vidare inlägg.
Gud sa lyxigt och gott det later.:d Har du recept? Jag behover atminstone ett for att kunna klura ut fler alternativ sjalv. :p
Jag hade.
Jag hade "Sannas likörbok" av Sanna Töringe men förlorade den i skilsmässan.

Fast du borde hitta på nätet?

gjorde en plommmonlikör som blev himmelskt bra till efterrätt. Krossade lite kärnor i den och de gav karaktär.

Det fanns ett recept på citruslikör jag inte hann testa men som verkade urgott.

(kollade - den finns ute på Tradera)

Äter frukost och väntar på att broder ska svara någon gång, vi ska åka dit sedan men måste ju veta att han är vaken först :p

@tanten: YES! Nu vet jag vad borraren ska få i födelsedagspresent (mannen som har nästan allt, inte önskar sig något och det han vill ha/behöver kostar från 20 000kr och uppåt). Han gillar ju att göra mjöd svagdricka så den boken blir perfekt :up:

------
Har ätit frukost och ska ut och njuta av det vackra vädret.

Här sitter jag och äter ostbågar och kollar på sex and the city :) Lagom ambitiöst. Men jag har faktiskt ridit en häst på morgonen så det är välförtjänt.

På väg till ett dubbelkalas. Först firar vi en nioåring på förmiddagen och sedan tar ett 30-årskalas vid.

Just nu tänker jag att alla som jag haft sex med och som varit dåliga borde ha sex med varandra och tillsammans komma på varför jag inte vill träffa dem igen.

Oj jag tänkte posta i "just nu" tråden, blev lite fel.

Jaja. För att svara på trådfrågan, jag slösurfar och ska precis göra lunch.

förresten @hastflicka - jag fick ett ryck och beställde boken från en site. När jag får den kan jag scanna lämpliga sidor åt dig ;)

Oh tack so jatte mycket. Det ser jag fram emot. :D Till pask middag fick jag hemgjord glass med ett halvt aggskal med Kapten Morgan pa toppen att halla over glassen och ror. SUPER gott. Det kan ju utvecklas menar jag. Det skulle kunna bli precis hur lyxigt och gott som helst med olika likorer. :)

Morgon kaffet har bara sjunkit 1/4 ner i koppen annu ... sa har gors absolut INGENTING tills jag passerat atminstone 2/3 kopp strecket. ;)

Oh tack so jatte mycket. Det ser jag fram emot. :D Till pask middag fick jag hemgjord glass med ett halvt aggskal med Kapten Morgan pa toppen att halla over glassen och ror. SUPER gott. Det kan ju utvecklas menar jag. Det skulle kunna bli precis hur lyxigt och gott som helst med olika likorer. :)

Morgon kaffet har bara sjunkit 1/4 ner i koppen annu ... sa har gors absolut INGENTING tills jag passerat atminstone 2/3 kopp strecket. ;)
Den hemgjorda körbärslikören gick inte heller av för hackor om jag minns rätt. Men plommon var absolut bäst. Den blev inte alls sliskig som jag hade trott utan snarare frisk i smaken (fast likörsöt förstås)

Glass, frukt och hemgjord likör :d :d :d

Just nu sitter jag och suckar för att jag stundtals mår illa. Inte gravid, utan snarare en knepig variant av magsjuka. Kan inte bara illamåendet utvecklas eller försvinna, måste det vara ett mellanting :banghead:

För övrigt så ser jag på sonen som tränar på att sätta tillbaka locket på en tom pringlesburk. Det är tydligen mycket bättre än hans leksaker för han bara sa "tatt" och tog den från databordet. Här kommer man visst undan med allt bara man tackar :laugh: :angel:

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Hundträning Något luddig trådstart kanske men jag har ett problem med att min ena hund har gjort utfall mot barn i koppel. Med utfall menar jag att...
2
Svar
38
· Visningar
4 567
Senast: Liran
·
Hundavel & Ras Hejsan! Jag går i tankarna om att köpa hund men får inte ordning på mina tankar om vad jag vill ha riktigt. Kan ni hjälpa mig bolla...
2 3 4
Svar
68
· Visningar
10 866
Senast: inverterad
·
IT & mobiler Idag när jag kollade min email, brukar även kolla skräpposten då några av mina mail som inte är skräppost hamnar där också och såg ett X...
Svar
19
· Visningar
3 477
Hundträning Denna trådstart är utbruten från en annan tråd av en moderator. Vi gör det ibland när ett ämne verkar intressant för flera och/eller...
2
Svar
28
· Visningar
3 146
Senast: vallhund
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar