ar över att det helt plötsligt redan är den där lördagen som för ett tag sedan kändes så otroligt långt bort och undrar hur jag ska kunna sova imorgon när jag ska hämta hem nya hästen någon gång under denna lördag som jag längtat efter så
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag hade.Gud sa lyxigt och gott det later. Har du recept? Jag behover atminstone ett for att kunna klura ut fler alternativ sjalv.
Äter frukost och väntar på att broder ska svara någon gång, vi ska åka dit sedan men måste ju veta att han är vaken först
Väckte honom igår så tänkte vara snäll idag vet inte om han har jobbat i natt hellerÄsch. Han lär väl vakan när ni kommer?
förresten @hastflicka - jag fick ett ryck och beställde boken från en site. När jag får den kan jag scanna lämpliga sidor åt dig
Den hemgjorda körbärslikören gick inte heller av för hackor om jag minns rätt. Men plommon var absolut bäst. Den blev inte alls sliskig som jag hade trott utan snarare frisk i smaken (fast likörsöt förstås)Oh tack so jatte mycket. Det ser jag fram emot. Till pask middag fick jag hemgjord glass med ett halvt aggskal med Kapten Morgan pa toppen att halla over glassen och ror. SUPER gott. Det kan ju utvecklas menar jag. Det skulle kunna bli precis hur lyxigt och gott som helst med olika likorer.
Morgon kaffet har bara sjunkit 1/4 ner i koppen annu ... sa har gors absolut INGENTING tills jag passerat atminstone 2/3 kopp strecket.