Vad gör ni?

• Tjatter
  • Trådstartare Trådstartare Raderad medlem 68338
  • Startdatum Startdatum
Status
Stängd för vidare inlägg.
Har dragit runt med vänner i stan och haft det grymt härligt med mat och lagom eftermiddagslullighet. Nu sitter jag hemma och tar hand om min lite solröda näsa. Kollar på House of Cards och knåpar på ett jobbigt brev till mina föräldrar.

Väntar på att min pommes i ugnen ska bli klar eftersom min lasagne inte var ätbar och uppenbarligen duger inte mackor åt min mage i kväll :meh:

Kom just hem efter ett antal drinkar i goda vänners lag. Har även fått ett underligt jobberbjudande som tål att tänkas på... Skulle egentligen passa mig perfekt men det är liksom lite öhm udda :p

Dagen är slut.
sambons bror med familj har varit här och hjälpt till i med renovering av min sons rum. Killarna har byggt. Tjejerna har fixat markservicen. Ungarna har fått härja. Djuren har fått "sitt".
Sen har vi sofftat.
Har bara två ord att sammanfatta dagen med:
Tacksam och lycklig!
Nu ska jag tvärsova!!!

Har gått till mormor efter mycket gråt och tandagnisslan. Jag behövde avlastning! Fyraåring utlånas! :meh: Det är inte alltid kul att vara ensamstående... :down:

Inne på typ 61:a arbetstimmen denna vecka. Och återstår ett femtal minst. Men sedan tar veckan slut så fler blir det inte! (förrän imorgon kl 8 då förstås....)

Det märks att det är högsäsong.

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Hundträning Något luddig trådstart kanske men jag har ett problem med att min ena hund har gjort utfall mot barn i koppel. Med utfall menar jag att...
2
Svar
38
· Visningar
4 568
Senast: Liran
·
Hundavel & Ras Hejsan! Jag går i tankarna om att köpa hund men får inte ordning på mina tankar om vad jag vill ha riktigt. Kan ni hjälpa mig bolla...
2 3 4
Svar
68
· Visningar
10 866
Senast: inverterad
·
IT & mobiler Idag när jag kollade min email, brukar även kolla skräpposten då några av mina mail som inte är skräppost hamnar där också och såg ett X...
Svar
19
· Visningar
3 477
Hundträning Denna trådstart är utbruten från en annan tråd av en moderator. Vi gör det ibland när ett ämne verkar intressant för flera och/eller...
2
Svar
28
· Visningar
3 146
Senast: vallhund
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar