Vad gör ni?

• Tjatter
  • Trådstartare Trådstartare Raderad medlem 68338
  • Startdatum Startdatum
Status
Stängd för vidare inlägg.
Irriterar på buke som bara hänger sig och krånglar!
Och känner mig allergisk mot alla filmsnuttar där dom förklarar redan innan hur jag ska känna tycka om saken...." Det som händer är helt fantastiskt...." "Du kommer aldrig gissa vad som sker..." Hur vet nån det? *mutter*

Irriterar på buke som bara hänger sig och krånglar!
Och känner mig allergisk mot alla filmsnuttar där dom förklarar redan innan hur jag ska känna tycka om saken...." Det som händer är helt fantastiskt...." "Du kommer aldrig gissa vad som sker..." Hur vet nån det? *mutter*
Åh, jag HATAR de länkarna. Jag vägrar klicka på dem av ren princip.

Landat hemma i soffan efter att ha varit på kalas och ätit på tok för mycket. Men vi har haft väldigt trevligt och jag har fått snusa på släktens senaste tillskott som fyllde en månad häromdagen. :love:

Landat hemma i soffan efter att ha varit på kalas och ätit på tok för mycket. Men vi har haft väldigt trevligt och jag har fått snusa på släktens senaste tillskott som fyllde en månad häromdagen. :love:
Åh, bebis! En av mina närmsta vänner ska ha om ett par veckor. Hon var här igår och dottern var helt fascinerad av magen :D

Jag förvånas över människor som raggar på vilt främmande människor på Facebook. Gamla flirtar som hör av sig efter 15 år...och allt på samma gång!

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Hundträning Något luddig trådstart kanske men jag har ett problem med att min ena hund har gjort utfall mot barn i koppel. Med utfall menar jag att...
2
Svar
38
· Visningar
4 567
Senast: Liran
·
Hundavel & Ras Hejsan! Jag går i tankarna om att köpa hund men får inte ordning på mina tankar om vad jag vill ha riktigt. Kan ni hjälpa mig bolla...
2 3 4
Svar
68
· Visningar
10 866
Senast: inverterad
·
IT & mobiler Idag när jag kollade min email, brukar även kolla skräpposten då några av mina mail som inte är skräppost hamnar där också och såg ett X...
Svar
19
· Visningar
3 477
Hundträning Denna trådstart är utbruten från en annan tråd av en moderator. Vi gör det ibland när ett ämne verkar intressant för flera och/eller...
2
Svar
28
· Visningar
3 146
Senast: vallhund
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar